Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673514 Car Installer V1.0 Jaah90 - Cobra Software Dit is een programma dat ik heb gemaakt voor het 'automatisch' plaatsen van de car lines. Ik had altijd een gruwelijke hekel om al die lijnen zelf te vervangen, daarom heb ik dit programma gemaakt. Ik heb de readme in het Engels geschreven, omdat ik misschien van plan ben om het op andere sites te zetten. Graag wil ik jullie op-en-aanmerkingen, commentaar enz horen. Ik hoop dat ik hier iets mee kan bijdragen aan de modding community van GTA:SA Btw, Cobra Software is een naam van mij omdat ik op andere online spellen vaak de naam Cobra ofzo iets dergelijks gebruik. Hier is de readme: > Do not copy, rip, crack or publish this application without my permission <### This Readme contains: -Errors? -How to use? -What you CANT install! <-- Important!!! ________________________________________________________________________________ ________ ### Errors Component 'comdlg32.ocx' or one of it's dependencies not correctly registered: a file is missong or invald! If you have this error, visit this site: http://windowsxp.mvps.org/comdlg32.htm ________________________________________________________________________________ ________ ### How to use? You'll see 4 textboxes with the Text: Handling.CFG, Vehicles.ide, Carmods.dat and Carcols.dat After you download a new car, open the readmea and you'll see something like this: ...data/handling.cfg FLASH 1250 3000 2 0 -0.2 -0.2 70 0.8 0.9 0.5 5 220 26 10 R P 11.1 0.5 1 33 0.8 0.2 0 0.1 -0.15 0.5 0.6 0.4 0.4 92000 c0002004 208 1 1 1 ...data/vehicles.ide 565, flash, flash, car, FLASH, FLASH, null, richfamily, 7, 0, 0, -1, 0.74, 0.74, 1 ...data/carmods.dat flash, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, rf_b_sc_r, spl_b_bar_m, spl_b_bbr_l, spl_b_bbr_m, spl_b_mar_m, spl_b_bbb_m, spl_b_bab_m, spl_b_mab_m, spl_c_u_b, spl_c_f_r ...data/carcols.dat flash, 6,6, 1,1, 3,3, 125,125, 8,8, 37,37, 42,42, 53,53 1] Hit the browse button and select your GTA San andreas folder [Make sure you do it right!] The path should end with .....\GTA San andreas 2] Copy and paste the new line from handling.cfg to the Handling.cfg textbox. 3] Hit Change 4] If it worked correctly, you'll see this text: "Handling.cfg Line Succesfully Changed" 5] Do the same from step 2 but then with: Vehicles.ide, Carmods.dat and Carcols.dat ________________________________________________________________________________ ________ >>> Note! <<< You have to install the .dff and the .txd by yourself with the IMG Tool ________________________________________________________________________________ ________ ### What you can't install You can't install: Boats, choppers, planes and bikes with this Installer! GTA_Forum___Car_Installer___Jaah90.RAR
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673548 Hij is wel nice. Alleen denk ik dat dit topic hier fout staat maargoed, er had wel wat meer bijgekund. Zoals installeren van de zaken die niet kunnen volgens de readme. Score: 7,5
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674035 Heel knap gemaakt! Zou mij in ieder geval niet lukken. Ik vind het alleen niet veel werk om wat regels te vervangen dus ik zal het programma niet gebruiken. Bovendien is het deuntje tergend irritant. Kun je dat niet veranderen in een volgende versie?
Geplaatst: 6 juli 200718 jaren comment_726719 - mooi gemaakt maar waarom kan je enkel auto's instaleren en niets ander ? - is da ook voor vice city en gta 3
Geplaatst: 7 juli 200718 jaren comment_727589 - mooi gemaakt maar waarom kan je enkel auto's instaleren en niets ander ?- is da ook voor vice city en gta 3 - volgens mij kun je alle voertuigen veranderen die in de handling.cfg, vehicles.ide, carcols.dat of carmods.dat staan. je kunt geen "auto's instaleren", maar simpelweg wat getalletjes veranderen, dat in mijn ogen net zo snel kan zonder dit programma - volgens mij heeft niemand ooit die moeite genomen. nee dus.
Geplaatst: 8 juli 200718 jaren comment_728159 Het is wel een goed programma! Maar eh, er wordt geen backups gemaakt van de regels Dan kan je net zo goed alles handmatig doen.
Geplaatst: 15 juli 200718 jaren Auteur comment_733497 - mooi gemaakt maar waarom kan je enkel auto's instaleren en niets ander ?- is da ook voor vice city en gta 3 - volgens mij kun je alle voertuigen veranderen die in de handling.cfg, vehicles.ide, carcols.dat of carmods.dat staan. je kunt geen "auto's instaleren", maar simpelweg wat getalletjes veranderen, dat in mijn ogen net zo snel kan zonder dit programma - volgens mij heeft niemand ooit die moeite genomen. nee dus. Je kan inderdaad de cijfertjes zelf zoeken, vervangen, backuppen en opslaan. Maar om heel eerlijk te zijn, als ik 16 auto's moet installeren, dan doe ik toch liever 5/6 van al het werk met een programma Het is wel een goed programma!Maar eh, er wordt geen backups gemaakt van de regels Dan kan je net zo goed alles handmatig doen. hmm Backups van de regels. Is niet bijzonder moeilijk om te maken denk ik Als ik niks te doen heb voeg ik dat wel toe
Car Installer
V1.0 Jaah90 - Cobra Software
Dit is een programma dat ik heb gemaakt voor het 'automatisch' plaatsen van
de car lines.
Ik had altijd een gruwelijke hekel om al die lijnen zelf te vervangen, daarom heb ik dit programma gemaakt.
Ik heb de readme in het Engels geschreven, omdat ik misschien van plan ben om het op andere sites te zetten.
Graag wil ik jullie op-en-aanmerkingen, commentaar enz horen.
Ik hoop dat ik hier iets mee kan bijdragen aan de modding community van GTA:SA
Btw, Cobra Software is een naam van mij omdat ik op andere online spellen vaak de naam Cobra ofzo iets dergelijks gebruik.
Hier is de readme:
GTA_Forum___Car_Installer___Jaah90.RAR