Jump to content
Geplaatst:
comment_58521

Vraag 1 : Ik heb screenshots gezien dat je een triatlon kan meedoen...is dit echt waar? zoja waar kan je hem doen, moet je ervoor betalen en wat verdien je als je hem wint?

Vraag 2: In San fierro heb je missie's moeten doen voor die pimp, waar vind ik nog zo een pimp car?

Vraag 3: Wnr kan ik de missie's van Mad Dog doen in las vegas?

Dit waren al een paar voorlopige vraagjes die ik graag zou willen weten!

Thx

Grtz nickdezot

Featured Replies

Geplaatst:
comment_58527

1= Kan niet, ik heb het in ieder geval niet gezien, ik heb alle missies gehaald dus het zal waarschijnlijk niet kunnen

3= Missies halen, precies aantal % zou ik nie weten :puh:

Geplaatst:
comment_58530
Vraag 1 : Ik heb screenshots gezien dat je een triatlon kan meedoen...is dit echt waar? zoja waar kan je hem doen, moet je ervoor betalen en wat verdien je als je hem wint?

Vraag 2: In San fierro heb je missie's moeten doen voor die pimp, waar vind ik nog zo een pimp car?

Vraag 3: Wnr kan ik de missie's van Mad Dog doen in las vegas?

Dit waren al een paar voorlopige vraagjes die ik graag zou willen weten!

Thx

Grtz nickdezot

je kan aan een triatlon meedoen elke zaterdag en zondag bij de vuurtoren in los santos

Geplaatst:
comment_58543

Vraag 1 : Ja kan , elke zaterdag en Zondag op santa maria beach bij de vuurtoren

Vraag 2 : Dat zijn Broadway's rijden er veel rond in Los Santos

Vraag 3 : In Las vegas ? Las Venturas daar kan je geen missie's doen van Mad Dog , deze komen pas als je weer terug komt in Los Santos wel kun je hier zijn leven redden door hem optevangen met een auto (missie ) en die missie komt vanzelf

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.