Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

destroy all humans2

wie ken het spel destroy all humands het is echt lachen vooral deel 2 wat is je mening van dit spel??

Featured Replies

ik heb het eerste deel op demo en ja ik vond het niet slecht

maar aanschaffen zal ik waarschijlijk niet doen

Edited by Jowx
Overbodige offtopic bijlage verwijderd.

• 1 month later...

Voor alle "Destroy The Humans" fans en Psp fan's:

de laatste uitgave van het duitse blad Man!ac zijn heeft THQ zijn nieuwe game onthuld. Het hier om een nieuwe deel uit de Destroy all Humans! reeks en krijgt de naam 'Destroy all Humans 3'. Van deze game zijn de details nog niet helemaal bekend, maar de game zou eind dit jaar moeten uit komen voor de PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, PSP en de Wii.

Bron:Pspwereld.nl

• 3 weeks later...

Ik speel het ook en ik vindt het erg vet ik speel de hele verhaalijn vooral met een maat van mij via 2 player dan is het hele spel egt een makkie maar hij is nu naar Azie en ik ga ook nog op vakantie dus ik ben nog in Japan Takoshima

Maar ik wil egt graag naar die sovjetunie land want daar lopen Yeti's rond. Waar zijn jullie nu ?

leuk een nieuw deel destroy all humans als hij goed is huur ik hem

volgens mij komen er 2 versies

dah 3 voor de next gen consoles

en dah big willy unleashed voor de ps2 en xbox

Ik vind Destroy All Humans! 2 echt een prachtig spel. :) De gameplay is van korte duur, maar de humor, de vrijheid, de leuke krachten en wapens en de Multi-Furon (2 speler mode) maken alles weer goed. Ik heb het spel nu helemaal 100% uitgespeeld, maar ik blijf het verslavend vinden, vooral met 2 spelers.

Volgens de OPM werd er op het THQ event bekend gemaakt dat er een DAH!3 op de PS3 zal verschijnen.

Trouwens, DAH!2 is geen fighting game, maar een TPS of een Free Roaming game. ;)

Edited by ArticLight

Balen ik heb alle hoofdmissies eerst gedaan maar nu doe ik die odd job in Albion waarbij je zo iemand uit de auto moet halen maar die auto wordt bewaakt door een belachelijk groot aantal kgb agenten dus ik denk even met mijn meteor strike hun hele leger cremeren maar die auto ontploft mee. weet iemand wat ik moet doen ?