Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674254 ik heb een vraag op PS2 moet je eerst wachten voor je kan beginnen dan is er een muziekje en allemaal screensavers die paseren er is een screensaver : een oranje auto waar 3 gangleden uitschieten (weet niet juist welke) mijn vraag: is die oranje auto in het spel????
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674263 Heb je mischien een screen van internet ofzo? Want ik heb hem ook op de Ps2 dus mischien kan ik je helpen.
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren Auteur comment_674269 Heb je mischien een screen van internet ofzo?Want ik heb hem ook op de Ps2 dus mischien kan ik je helpen. ik zou echt niet weten maar je hebt het op PS2 dus je weet wel wat ik bedoel i hope so
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674272 Volgens mij bedoelt hij dezelfde auto als op de cover van het spel, linksonder: Oh hier nog een volledigere: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/wallpapers/sawp_kasio_1_small.jpg Ikzelf denk dat de auto er niet in zit, een vierdeurs auto met een "hood" als deze heb ik nog niet gezien. De hobbel, gevolgd door een vlak stuk en dan weer een verhoging.
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674324 Oow, ik dénk dat dit gewoon een auto is uit het spel die je zelf bij transfender en dergelijke kan overspuiten en tunen. Ik hoop dat je er wat aan hebt en zoek anders eens verder. Tot ziens
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674334 Ja inderdaat. Volgens mij is dit die wagen van big smoke. Ik weet de naam ook niet. Ik denk een Esperanto. P.S. die gangleden zijn Big smoke in de auto,Ryder achteraan,en bovenaan denk ik Sweet.
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674337 Ik geloof dat dit een glendale is. Je kan deze bij transfender aanpassen. Helaas is oranje niet verkrijgbaar.
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674341 Oranje is tog wel beschikbaar? In mijn garage heb ik een oranje getunde auto saan volgesmij
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674384 je kan inderdaad oranje auto's krijgen maar dat moet je zelf doen. verder denk ik dat de auto gewoon een Esperanto is en die kan je gewoon pimpen en dus natuurlijk ook mee rijden in het spel d'r is alleen helaas geen vindplaats ervoor
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674441 het kan ook een taxi zijn....en rijder,big smoke,CJ en Sweet zien er wreed anders uit.....bekijk het zelf maar....en het kan ook zijn dat sweet sweet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...78&hl=sweet andere kleren aanheeft net als in het topic boven staat....ik zal het vast fout hebben gedaan want ik ben pas lid van gtaforum:) ik heb nog iets ontdekt over deze oranje auto....het is geen taxi of watdan ook he is gewoon een mod...kijk maar op die foto ....dan zie je ook de auto van de ballas bij de beginmissie waar ze drive-bij's op je doen als je op de fiets zit...kijk maar naar de foto >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, svp. <<<
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_674495 het is geen taxi of watdan ook he is gewoon een mod...kijk maar op die foto Aangezien deze artwork gewoon door Rockstar zelf gemaakt is, lijkt mij dit een zeer onlogische conclusie. Nu is het waar dat artwork vaak lastig te onderscheiden is van echte, ingame screens, maar ik kan me bij deze auto niet zo snel voor de geest halen welke auto dit zal zijn. Om gewoon even een voorbeeld te noemen, vind ik deze auto wel iets weghebben van een Remington of Esperanto. Maar goed, het kan natuurlijk net zo goed een geschrapt voertuig zijn, zoals Preddy reeds verteld heeft in een paar posts terug. Een discussie over dit onderwerp lijkt me daarom ook vrij overbodig, aangezien gewoonweg niemand met 100% zekerheid kan zeggen om welke auto het gaat.
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren Auteur comment_675093 thanks ik zal een esperanto proberen op te tunen bedankt voor de hulp
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675148 Ik denk eigelijk dat het een Sabre is, ik heb een Sabre vergeleken met de auto op de cover en ik vond hem er zeer veel op lijken. En helaas is oranje niet beschikbaar zonder mods. >>> Door Bling: Lees de uitleg in mijn post vlak boven je nog even door, svp. Ik denk dat je die over het hoofd gezien hebt. <<<
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675309 dat kan geen sabre zijn want als je goed kijkt zie je dat de auto op de foto 4 deuren heeft en de sabre heeft er maar 2
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675326 Het kan ook gewoon een auto zijn die er uit is gehaalt in de Beta net als die kleren van smoke en sweet . Beta video: hier kan je zoal zien wat er veranderd/deruit is gelaten na de beta.
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675343 @ gamer_edo & hijdra: Zoals ik al zei, is het niet met zekerheid te achterhalen om welke auto het gaat. Artwork is moeilijk te onderscheiden van ingame screenshots, omdat artwork gewoonweg een 'soort van' vertekend perspectief van de werkelijke game geeft. Daarnaast vertellen jullie beiden informatie wat al verteld is in dit topic, wat dus ook niet echt nodig is. Laat dit topic maar gewoon rusten, en post alleen als je iets nuttigs wilt toevoegen (wat nog niet verteld is in dit topic).
ik heb een vraag
op PS2 moet je eerst wachten voor je kan beginnen dan is er een muziekje en allemaal screensavers die paseren er is een screensaver : een oranje auto waar 3 gangleden uitschieten (weet niet juist welke)
mijn vraag: is die oranje auto in het spel????