Jump to content

oranje auto NIet in het spel ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag

op PS2 moet je eerst wachten voor je kan beginnen dan is er een muziekje en allemaal screensavers die paseren er is een screensaver : een oranje auto waar 3 gangleden uitschieten (weet niet juist welke)

mijn vraag: is die oranje auto in het spel???? :bonk:

Geplaatst:

Heb je mischien een screen van internet ofzo?

Want ik heb hem ook op de Ps2 dus mischien kan ik je helpen.

Geplaatst:
Heb je mischien een screen van internet ofzo?

Want ik heb hem ook op de Ps2 dus mischien kan ik je helpen.

ik zou echt niet weten maar je hebt het op PS2 dus je weet wel wat ik bedoel i hope so :-(:cry:

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt hij dezelfde auto als op de cover van het spel, linksonder:

grand_theft.jpg

Oh hier nog een volledigere:

http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/wallpapers/sawp_kasio_1_small.jpg

Ikzelf denk dat de auto er niet in zit, een vierdeurs auto met een "hood" als deze heb ik nog niet gezien. De hobbel, gevolgd door een vlak stuk en dan weer een verhoging.

Geplaatst:

Oow, ik dénk dat dit gewoon een auto is uit het spel die je zelf bij transfender en dergelijke kan overspuiten en tunen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en zoek anders eens verder.

Tot ziens :cya:

Geplaatst:

Ja inderdaat.

Volgens mij is dit die wagen van big smoke.

Ik weet de naam ook niet.

Ik denk een Esperanto.

P.S. die gangleden zijn Big smoke in de auto,Ryder achteraan,en bovenaan denk ik Sweet. :)

Geplaatst:

Ik geloof dat dit een glendale is.

Je kan deze bij transfender aanpassen.

Helaas is oranje niet verkrijgbaar.

Geplaatst:

je kan inderdaad oranje auto's krijgen maar dat moet je zelf doen.

verder denk ik dat de auto gewoon een Esperanto is en die kan je gewoon pimpen en dus natuurlijk ook mee rijden in het spel d'r is alleen helaas geen vindplaats ervoor :duh:

Geplaatst:

het kan ook een taxi zijn....en rijder,big smoke,CJ en Sweet zien er wreed anders uit.....bekijk het zelf maar....en het kan ook zijn dat sweet sweet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...78&hl=sweet

andere kleren aanheeft net als in het topic boven staat....ik zal het vast fout hebben gedaan want ik ben pas lid van gtaforum:)

ik heb nog iets ontdekt over deze oranje auto....het is geen taxi of watdan ook he is gewoon een mod...kijk maar op die foto ....dan zie je ook de auto van de ballas bij de beginmissie waar ze drive-bij's op je doen als je op de fiets zit...kijk maar naar de foto

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, svp. <<<

Geplaatst:
het is geen taxi of watdan ook he is gewoon een mod...kijk maar op die foto

Aangezien deze artwork gewoon door Rockstar zelf gemaakt is, lijkt mij dit een zeer onlogische conclusie. Nu is het waar dat artwork vaak lastig te onderscheiden is van echte, ingame screens, maar ik kan me bij deze auto niet zo snel voor de geest halen welke auto dit zal zijn. Om gewoon even een voorbeeld te noemen, vind ik deze auto wel iets weghebben van een Remington of Esperanto. Maar goed, het kan natuurlijk net zo goed een geschrapt voertuig zijn, zoals Preddy reeds verteld heeft in een paar posts terug. Een discussie over dit onderwerp lijkt me daarom ook vrij overbodig, aangezien gewoonweg niemand met 100% zekerheid kan zeggen om welke auto het gaat.

Geplaatst:

Ik denk eigelijk dat het een Sabre is, ik heb een Sabre vergeleken met de auto op de cover en ik vond hem er zeer veel op lijken.

En helaas is oranje niet beschikbaar zonder mods.

>>> Door Bling: Lees de uitleg in mijn post vlak boven je nog even door, svp. Ik denk dat je die over het hoofd gezien hebt. ;) <<<

Geplaatst:

dat kan geen sabre zijn want als je goed kijkt zie je dat de auto op de foto 4 deuren heeft en de sabre heeft er maar 2

Geplaatst:

Het kan ook gewoon een auto zijn die er uit is gehaalt in de Beta net als die kleren van smoke en sweet .

Beta video: hier kan je zoal zien wat er veranderd/deruit is gelaten na de beta.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...