Jump to content
Geplaatst:
comment_58686

bf2.jpg

Ja ja, ik heb nu nog geen goede hosting site dus kan geen foto's nemen of video opname van bigfootje maken...(note: bigfootje = voet afdruk van bigfoot)

Volgens De BIG FOOT HUNTER Rick james (ja is nederlands te vinden op nationalegamingforums.nl) Lijkt hij op een Wookie van starwars, Chewbacca's, de texture zoekers of wat dan ook zullen op die naam moeten zoeken in de files van GTA: SA

is het een goede post voor me eerste? want dit is echt waar!

Bewerkt: door Missingno.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_58907

ik vind een slotje niet nodig, veel mensen zoekken nog en vinden mischien wel een big foot of ander bewijs of mischien aanwijzingen, zelf geloof ik nog steeds dat ie erin zit hoewel ik hem niet zoek :lol:

Geplaatst:
comment_58913
ik vind een slotje niet nodig, veel mensen zoekken nog en vinden mischien wel een big foot of ander bewijs of mischien aanwijzingen, zelf geloof ik nog steeds dat ie erin zit hoewel ik hem niet zoek :lol:

Nogmaals (maar vervelend wordt het wel): er is in 6 weken over de hele wereld GEEN bewijs gevonden. Alles screens en movies zijn fake.

Het hele verhaal berust op een fake-screen!

Als iemand ECHT bewijs heeft (dus niet een screen van een ander forum, maar zelf gemaakt!) dan kan diegene dat in de talloze topics over Bigfoot posten of anders (als het ECHT is) altijd nog een topic erover openen. Maar ja, hoe kun je bewijs van een HOAX maken? :-)

als mensen nog een easter-egg willen verzinnen of express met fake-screen willen komen, lees eerst dit bericht even voordat je iets post!

SLOT

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.