Jump to content
Geplaatst:
comment_676038

post-53330-1178877664.png

Banner gemaakt door Floris

Tafel #4

Het spel aan tafel #3 is na lange tijd eingelijk afgelopen en de winnaar is Mirrrr. Ze heeft zich geplaatst in de finale, gefeliciteerd. Voor GTA-Sheep, M@rt!n en RGA zit het er helaas op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.

De deelnemers van tafel #4 die spelen zijn:

• Preddy
  • Piet-Herr
  • Bright
  • Radio Es.

Nog even een aantal belangrijke punten

De volledige informatie en regels kun je in het topic van tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.

• Nadat de speler links van de big blind heeft gezegd wat hij doet mag de volgende speler het ook zeggen. Totdat we weer bij de big blind zijn. Deze mag checken als er niet geraised is. Anders kan hij een van onderstaande keuzes maken.
  • De spelers posten hun acties als ze aan de beurt zijn, ze posten dan één van de volgende berichten, meer niet:
    • Raise (Verhogen van de big blind):
      Ik [b]Raise €..[/b]

• Call:
      Ik [b]Call[/b]

• Fold:
      Ik [b]Fold[/b]

• All-in (Ongebruikelijk):
      Ik ga [b]All-In met €..[/b]

• Check (Nu niet mogelijk):
      Ik [b]Check[/b]

[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.

[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.

[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.

[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch. Gebeurt dit drie keer achter elkaar, is deze persoon uitgeschakeld.

[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.

[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.

Shuffle and deal!

Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijgt door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind van nu nog €2,50 en €5.

post-53330-1178881311.png

Radio Es. heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Preddy en de big blind van €5,00 wordt ingezet door Piet-Herr.

Zodra jullie je twee gesloten kaarten via PB ontvangen hebben is het aan Bright om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden?

post-53330-1178881549.png

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #4

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_712240

De Flop

Preddy vond zijn kaarten genoeg voor een raise van €15. Piet-Herr moest daarom afhaken en folde. De andere twee deelnemers callde het bedrag. Er ligt nu €60 in de pot. Bright mag het nu zeggen.

post-53330-1182540426.png

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_717453

Showdown!

Preddy gaat all-in en Bright called. Radio Es. besluit maar niet mee te gaan en fold. Laten we kijken naar de laatste twee kaarten en of Preddy nog verder mag spelen!

post-53330-1182977037.png

Hands

• Bright: Met K-2 H-2 R-Q S-Q K-A two pair 2's en Q's
  • Preddy: Met H-10 S-10 R-Q S-Q K-A two pair 10's en Q's

Dit betekend dat Preddy de pot van €115 wint omdat hij de twee paren 10en en vrouwen wint van tweeën en vrouwen. Helaas voor Bright maar gelukkig is hij nog niet uitgeschakeld :). De volgende ronde zullen de blinds verhoogd worden naar €5 en €10. De ronde start zo snel mogelijk in dit topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_717458

Shuffle and Deal

Na de overwinning van Preddy gaan we weer verder met de volgende ronde! Zodra jullie de kaarten hebben ontvangen mag Piet-Herr het als eerste zeggen. Door een foutje van mij klopte de bedragen niet geheel. Het is nu aangepast. Bedankt NandroDavids.

post-53330-1183371352.png

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™

Geplaatst:
  • Auteur
comment_722163

Showdown!

Aangezien Radio Es. al met de small blind all-in was gegaan en Piet-Herr en Bright folde kunnen we gelijk verder met de showdown. Laten we kijken naar alle kaarten om te kijken of Bright nog verder mag spelen!

post-53330-1183372203.png

Hands

• Bright: Met R-A K-K K-Q K-10 R-8 High Card A
  • Preddy: Met R-4 H-4 R-A K-K K-Q One pair 4's

Dit betekend dat Preddy de enorme pot wint van €10. Helaas voor Radio Es. is dit voor hem het einde van het toernooi. In ieder geval bedankt voor je deelname! De volgende ronde gaan we verder met de drie overgebleven kandidaten. Hij start zo snel mogelijk in dit topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.