Jump to content
Geplaatst:
comment_58833

Ikzelf ben een horror liefhebber en kijk welleens wat horrorfilms.

Zo heb ik The Ring supersnachts tussen 0:00 en 02:30 zittten kijken, eerlijk gezegt, ik vond het eng want ik was alleen thuis.

Dus nu mijn vraag.

Wie heeft er welleens iets engs meegemaakt?

Bijvoorbeeld: Spoken gezien, rare geluiden enzo.

Dit is dus ff een serieuze topic ik wil hier dus geen neppe geintjes ofzo zien.

Zelf heb ik niks meegemaakt, maar heb wel een keer van iemand gehoort dat ie 3 oude vrouwtjes zag staan lachen, en dat ze daarna inneens weg waren.

Nu jullie verhalen.

Bewerkt: door MightyDuck

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 115.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_413742

hmm... leuke verhaaltjes. Dat van die ufo is eigenlijk voor het ufo-toppic bedoelt.

In mijn oude huis had ik een grote kamer en een hoogslaper. Ik hoord heel vaak stemmen, rare geluiden....

Onze zolder had een overloop. Daar speelde ik, mijn zus en mijn neefje en nichtje vroeger altijd verstoppertje als ze op bezoek kwamen. Totdat ik me een keer verstopte in een hoeke achteraan op de overloop.

Het was opeens doodstil, alsof mijn zus, neefje en nichtje weg waren.

Ik was opeens superbang. Ik riep naar mijn zus, maar kreeg geen andwoord. opeens hoorde ik iemand op het trapje. Er kwam een klein meisje de overloop opgelopen met een pop in haar hand. Die pop ligt normaal op de overloop. ik Schreeuwde het uit. Het meisje bleef van schrik staan en zij: "ik ben het"...

Ze kwam dichterbij en toen zag ik pas dat het mijn nichtje was.

Ze vertelde dat ze zich op de 1ste verdieping van de zolder had verstopt. Ze had mijn neefje en zus weg zien gaan door de deur naar beneden. Dus was ze bang geworden, en pakte ze de pop die voor haar op de grond lag. Ze wist dat ik mij nog ergens verstopt had. Dus is ze mij gaan zoeken.

Toen ik het trapje hoorde kraken viel ik bijna flauw van de schrik. Ik had gene idee dat het gewoon mijn zus, neefje of nichtje kon zijn.

Maar dit was wel de aller engste ervaring die ik ooit heb mee gemaakt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_459572

ik vind het wel raar dat het vaak over een vrouw met warrige grijze haren gaat eigenlijk.

maarja,

altijd als ik naar boven loop zie ik iets doorzichtig wits hangen, 15 cm van de grond net aan het einde van de trapals ik dan boven ben is het weg.

ik had eerst een paar keer gehad, ik lag in bed, en iedereen sliep, ik nog niet dus.

ik hoorde beneden de bestekla in de keuken opengaan en er viel iets op de grond, een keukenmes ofzow.

en ik hoorde beneden de televisie heel kort en toen was het weg, ik hoorde ook nog iemand lopen.

even later had ik genoeg moed verzameld en ging naar beneden, niks.

alleen de dart pijltjes waren uit het bord en lagen op de grond

Geplaatst:
comment_459615

Wij gingen een keertje geesten oproepen in een schuurtje. En toen bleek dat er 2 meisje. ( Die er ook bij waren.) Die zelfde dag nog dood zouden gaan. En het bleek ze zijn dezelfde da nog aangereden. :-(

Geplaatst:
comment_459628
Wij gingen een keertje geesten oproepen in een schuurtje. En toen bleek dat er 2 meisje. ( Die er ook bij waren.) Die zelfde dag nog dood zouden gaan. En het bleek ze zijn dezelfde da nog aangereden. :-(

Dood of niet?

Geplaatst:
comment_459772

Zo dit is echt bullsshit, hoe kan je nou in die fucking geesten geloven?

Waarom zien we altijd geesten, en waarom hebben we het nooit over engelen?

Bestaan die dan niet ofzo? ik heb ook een keer glaasje gedraait!

Pure tijdverspilling, je zit daar maar, komt er nog wat????????????????

1 ding, je maakt meestal je eigen hiermee bang oftewel in de war,

je gaat denken met je hersenen, ik zie iemand of ik hoor wat achter me,

Je kijkt om en het is weg! dit zijn gewoon je eigen gedachten, kom op zeg

je laat je toch niet bezeten door iemand? god heeft ons het lichaam gegeven om

eervol te leven, en niet om dit soort achtelijke dingen uit te voeren, die mesnen zitten

niet voor niets in de hel, die moet je laten zitten! bid tot god, en zijn engelen helpen jou.

Je moet niet denken maar doen, want diep van binnen zijn we allemaal hetzelfde,

dus wees niet bang, en vraag god gerust om vergeving, hij is er ook voor jou!

en die geesten zijn alleen maar pure verbeeldingen dus, denk na wat je doet!

Bewerkt: door searagent

Geplaatst:
comment_459797

Toen ik een keer op kamp was met school gingen er ook een paar kinderen glaasje draaien, die gingen de volgende dag overspannen naar huis, die gingen daarna ok naar een psychiater ofzo.

Geplaatst:
comment_460331
Zo dit is echt bullsshit, hoe kan je nou in die fucking geesten geloven?

Waarom zien we altijd geesten, en waarom hebben we het nooit over engelen?

Bestaan die dan niet ofzo? ik heb ook een keer glaasje gedraait!

Pure tijdverspilling, je zit daar maar, komt er nog wat????????????????

1 ding, je maakt meestal je eigen hiermee bang oftewel in de war,

je gaat denken met je hersenen, ik zie iemand of ik hoor wat achter me,

Je kijkt om en het is weg! dit zijn gewoon je eigen gedachten, kom op zeg

je laat je toch niet bezeten door iemand? god heeft ons het lichaam gegeven om

eervol te leven, en niet om dit soort achtelijke dingen uit te voeren, die mesnen zitten

niet voor niets in de hel, die moet je laten zitten! bid tot god, en zijn engelen helpen jou.

Je moet niet denken maar doen, want diep van binnen zijn we allemaal hetzelfde,

dus wees niet bang, en vraag god gerust om vergeving, hij is er ook voor jou!

en die geesten zijn alleen maar pure verbeeldingen dus, denk na wat je doet!

Sorry hoor, maar jij vindt het bullshit, iemand is volledig gestoord als 'ie gelooft in geesten, en jij komt opeens aanzetten met je heilig gedoe en engelen? :schater: Sorry hoor, niks tegen jouw geloof of wat dan ook, maar je snapt me wel, denk ik. ;)

Afijn, ik heb eigenlijk nog nooit iets meegemaakt wat maar op iets spookachtigs kan lijken, althans, er zijn weleens wat gevalletjes geweest, maar daar was altijd nog een verklaring voor. Ikzelf geloof eigenlijk nooit zo in geesten en het dodenrijk en dergelijke, alhoewel ik het wel interessant en spannend vind. Maar dan bedoel ik meer de mythologische kant op. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.