Jump to content
Geplaatst:
comment_58833

Ikzelf ben een horror liefhebber en kijk welleens wat horrorfilms.

Zo heb ik The Ring supersnachts tussen 0:00 en 02:30 zittten kijken, eerlijk gezegt, ik vond het eng want ik was alleen thuis.

Dus nu mijn vraag.

Wie heeft er welleens iets engs meegemaakt?

Bijvoorbeeld: Spoken gezien, rare geluiden enzo.

Dit is dus ff een serieuze topic ik wil hier dus geen neppe geintjes ofzo zien.

Zelf heb ik niks meegemaakt, maar heb wel een keer van iemand gehoort dat ie 3 oude vrouwtjes zag staan lachen, en dat ze daarna inneens weg waren.

Nu jullie verhalen.

Bewerkt: door MightyDuck

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 115.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_777741

Nee. Ik geloof wel in geesten, maar niet dat je ze kan zien ofzo. Ik ken eens een jongen die is gestruikeld en in het water is gevallen. Zelf beweerd hij dat een geest een pootje uitstak, waardoor hij struikelde. Tot de dag van vandaag beweerd de jongen dat het zo is gegaan :?

Geplaatst:
comment_778569

5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven :) ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. :duh: )

Bewerkt: door -eend-

Geplaatst:
comment_778686
5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven :) ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. :duh: )

Hoe zag hij er precies uit dan?

Geplaatst:
comment_778922

Met een snor en een lange jas? ;)

Ik geloof er ook een beetje in,Ik had vandaag iets vreemd gezien.

Het was op school we moesten engels leren.We gingen eerst nakijken en toen wou ik aan het werk.Ik keek of me etue in me tas lag (na al die boeken eruit hebben gehaalt bleek dat ie er niet in lag). Ik ging wachten en later keek ik weer in me tas en blijkt dat me etue er weer in zit . Vele kinderen hadden dit ook vandaag.!

Geplaatst:
comment_779173

Wij waren op kamp in de bossen..

We zaten in tentjes te slapen en iemand had zijn dvd speler mee :puh:

The Wrong turn is een film over gekke mannetjes in het bos :bonk:

Die film gingen we toen kijken

Het was echt super eng 'snachts, ik had geen oog dicht gedaan :N

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Geplaatst:
comment_779265

Daar praat ik eigelijk nooit over.. Als ik 'm beschrijf gaan mensen er grapjes over maken :duh: Zag er nogal raar uit..

Geplaatst:
comment_782350

Daar praat ik eigelijk nooit over.. Als ik 'm beschrijf gaan mensen er grapjes over maken :duh: Zag er nogal raar uit..

Ja, zó gelooft niemand je. Ik ook niet trouwens. :)

Geplaatst:
comment_782357
Dit filmpje is raar :? Vooral de laatste als de spiegelbeeld niet mee draaid :(:?

Wel heel toevallig dat ze het allemaal hebben opgenomen.

Want bijv. bij die deur die open gaat 's nachts is het wel heel toevallig dat hij die camera voor de deur heeft staan die open gaat :duh: en sommige waren bewerkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.