Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Online ?

hey mensen hoe kan je eigenlijk online spelen moet je daar een mod voor hebben ofzo ?

Featured Replies

hey mensen hoe kan je eigenlijk online spelen moet je daar een mod voor hebben ofzo ?

Daar moet je een mod voor hebben, ja. Je moet MTA downloaden, dat staat voor 'Multi Theft Auto'. Via hier kan je naar de downloadpagina van hun site. Zoek onder het kopje 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' naar de client versie voor Windows.

• Author

Daar moet je een mod voor hebben, ja. Je moet MTA downloaden, dat staat voor 'Multi Theft Auto'. Via hier kan je naar de downloadpagina van hun site. Zoek onder het kopje 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' naar de client versie voor Windows.

Matthijs ik heb op de site gekeken en er eentje gedownload onder MTA v0.5 for GTA3 & VC' en ik pak de bestanden uit en installeer hem hij is geinstalleerd en dan klik ik erop om hem te starten maar hij geeft een error aan wat moet ik doen ?

Matthijs ik heb op de site gekeken en er eentje gedownload onder MTA v0.5 for GTA3 & VC' en ik pak de bestanden uit en installeer hem hij is geinstalleerd en dan klik ik erop om hem te starten maar hij geeft een error aan wat moet ik doen ?

oja en ik heb hem wel gekopieerd naar de map waar ik GTA: VC heb geinstalleerd en nou zegt ie ERROR: The Configuration file could not be loaded ???

Instalëer MTA gewoon opnieuw, of vraag op het forum naar de vermiste bestanden...

• Author
Instalëer MTA gewoon opnieuw, of vraag op het forum naar de vermiste bestanden...

hey ik heb hem opnieuw geinstalleerd en ik mis een bestand kan iemand mij die geven hij heet mtas.scm