Jump to content
Geplaatst:
comment_677141

Ik was een plaatje aan het zoeken voor m'n sig.. Toen kwam ik dit tegen:

bufferzy8.jpg

30 april 2007 - In de laatste editie van het Official PlayStation Magazine (PSM) zou weer een klein beetje (nieuwe) informatie verschenen zijn rondom de titel Grand Theft Auto IV, welke we enige dagen geleden al te horen kregen. De meeste informatie stond al vermeld in de Game Informer, waarbij duidelijk werd dat Rockstar gebruik zou maken van het karakter Nikko Bellict om zo het echte hoofdkarakter even buiten beschouwing te kunnen houden. De echte man waar het om draait zou namelijk Roman Petronov zijn, de neef van Nikko, die hem uitnodigt om naar Liberty te komen. In 2007 was het Roman die Nikko naar Amerika bracht met de belofte op een fantastisch leven. Hij had Nikko echter enkel nodig om de nodige deal-klusjes op te lossen voor hem.

Nieuwe informatie uit de PSM betreft onder andere het sexy karakter Elizabeta, welke in de game verwerkt zou zitten. Zij zal later in de game een rol spelen. Het spel zou verder al in ontwikkeling zijn sinds november 2004, toen San Andreas uitgebracht werd. De nieuwe Liberty City die gebaseerd is op New York zal tot slot 5 echte locaties mee gaan brengen, waaronder Queens, Brooklyn, Manhattan, the Bronx en New Jersey.

Vandaag is weer 'n nieuwe screen verschenen, welke je hier beneden kunt bewonderen. GTA IV staat gepland voor oktober van dit jaar voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Dit stond op >>deze<< site.

Lijkt me erg goed mogelijk, de screen ziet er ook uit alsof-ie zó zou zijn gemaakt in Gta:IV.

Let eens op de details op de auto, bijvoorbeeld ruitenwissers en reflecties. Ook ligt er wéér allemaal rotzooit op straat.. Heel gedetailleerde map dus, maar dat was ook al in de video te zien. Als je door het achterraam van de auto kijkt (het is eigenlijk een cabrio dus die heeft geen raam, maar je snapt wat ik bedoel), zie je een normale auto en een soort van Boxville-achtige bus. Links daarvan zie je nog nét een vrachtwagen de hoek om gaan, op het doek dat eroverheen zit zie je graffiti zitten.

• Reacties 111
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_685645
Je mocht toch geen scans droppen ? :bonk:

ja dat dacht ik ook. maarja sommige mensen lijken te denken dat dit geen scan is. terwijl dit 100 procent zeker een scan is. er is maar 1 digitale screen uit en zelfs daar zit waarschijnlijk copyright op van de new york times. Nog een ander topic met 2 'nieuwe screens' waren ook beide scans. Terwijl ze maar 1 hebben weggehaald. Vind ik een beetje hypocriet zoals het er hier aan toe gaat. Maarja deze post zal wel weer worden weggehaald :bonk:

Geplaatst:
comment_687795
Ziet er leuk uit maar verdacht...

Vinden jullie het ook niet raar als je deze afbeelding vergelijkt met de trailer, vooral qua kleuren.

Lijkt me wel dubieus

Ja het is een SCAN , wat je hier niet mag droppen !!

Geplaatst:
comment_688694
Als het officiële gamesites staat is het niet verboden om dat hier te plaatsen.

Vergelijk nu eens ...

Nou eigenlijk zijn screenshots ook verboden als ze op officiële sites staan als het ingescande versies betreft waarvan de site geen auteursrechten heeft.

Die bovenste is dus een scan en verboden. De digitale versie van die is al te vinden op ign.com, net zoals alle andere screens en artwork die is uitgekomen in bladen.

Geplaatst:
comment_688697

Hij bedoelt de nieuwe screenshots uit de GTA4 demo.

Die gister en vandaag op internet verschenen denk ik.

Enigste 2 dingen die me opviel was dat:

Er een vrouw liep met een stevige kont

En een saucauge kraampje (warme broodjes).

Niks bijzonders dus.

En hier hoefde niet een nieuwe topic voor geopent teworden denk ik??

Geplaatst:
comment_688699
Hij bedoelt de nieuwe screenshots uit de GTA4 demo.

Die gister en vandaag op internet verschenen denk ik.

Enigste 2 dingen die me opviel was dat:

Er een vrouw liep met een stevige kont

En een saucauge kraampje (warme broodjes).

Niks bijzonders dus.

En hier hoefde niet een nieuwe topic voor geopent teworden denk ik??

Aha, thanks voor de informatie! De gister en vandaag verschenen screenshots waren iig erg interessant! Zag er goed uit, al had ik dat natuurlijk niet anders verwacht :-)

Bewerkt: door Markant

Geplaatst:
comment_688701

Jezus christus,!!

zie al die verschillende auto's.

Gewoon perfect.

Voor degenen die het niet wisten:

check op IGN.

Didier Sachs heeft ook een onderbroek lijn!!

Bewerkt: door Jack89

Geplaatst:
comment_688709
In de een na laatste 'nieuwe' screen, zie bij het gebouw naast het personage 'Cher Kov' staan, wat waarschijnlijk de naam is van de personage.

Nee met 'Cher Kov' wordt op een ludieke wijze jerk off bedoeld. :-)

Geplaatst:
comment_688713

Ik wou jullie meteen al zeggen dat op heel veel dezelfde plekken deze screenshots gemaakt zijn.

Allemaal in Brooklyn (Broker). Kijk hier maar naar:

Beetje onoverzichtelijk, sorry, maar het is een collage over de plekken waar de screens vandaan komen:

collageig3.jpg

Bewerkt: door Certified Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.