Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677660 ik wil graag dat de homies in andere auto's rijden maar kan dat
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677771 Wat heb je dan gevonden? Ik heb ook eens gemod dat de homies in andere wagens reden, zoals de MountianBike, Faggio, BMX, Bike En zelfs Hotring en NRG-500. Als je het wilt, zeg het maar!
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren Auteur comment_677810 in het bestandje cargrp.dat in data zie je dit maar dit is een stukje majestic, tahoma # Gang 1 (BALLAS - BLACK) banshee, infernus, slamvan, dft30, admiral # Gang 2 (FAMILIES - PLAYER - BLACK) oceanic, tornado, hermes # Gang 3 (LSV - MEX) sabre, stallion, blade # Gang 4 (SFR - MEX) buccanee, manana, tampa # Gang 5 (DNB - VIETS) sentinel, admiral, feltzer # Gang 6 (ITALIAN MAFIA) sultan, stratum, elegy # Gang 7 (TRIAD) hermes, broadway, glendale # Gang 8 (VLA - MEX) sentinel # Gang 9 (UNUSED) sentinel # Gang 10 (UNUSED) rancher # Dealers Je veranderd gewoon de naam van de auto Let op je moet de namen goed schrijfen ze staan wel in VEHICLES.IDE
ik wil graag dat de homies in andere auto's rijden maar kan dat