Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677665 Me vraag is hoe krijg ik dat plaatje weg tijdens het opstarten van me pc komt er zon plaatje van intel corperation ofzoiets. Ik heb een phoenix bios.want ik wil graag zien hoe me specs zijn.en ik vind dat beeld 20 X beter als dat andere.
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677666 Je bedoelt waarschijnlijk het plaatje, van Intel Inside of Pentium 4? Het plaatje van de Procesor? Of bedoel je het plaatje van Windows met dat laad balkje?
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren Auteur comment_677792 Ik bedoel het platje van intel pentium 3. dat er staat als de bios aan het laden is.
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677881 Ik bedoel het platje van intel pentium 3. dat er staat als de bios aan het laden is. In de bios staat iets met "Show Post screen" ofzo, die optie moet je veranderen.
Me vraag is hoe krijg ik dat plaatje weg tijdens het opstarten van me pc komt er zon plaatje van intel corperation ofzoiets.
Ik heb een phoenix bios.want ik wil graag zien hoe me specs zijn.en ik vind dat beeld 20 X beter als dat andere.