Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677855 Tutorial cargrp.dat veranderen Hallo we gaan vandaag cargrp.dat veranderen ik wil dat de ballas gang in de comet rond rijd. Ga naar je san andreas map open daar DATA en open dan cargrp.dat met kladblok Stap 1 zo ziet het er uit ik neem dit stuk in handen Stap 2 Hier zien we dat Gang1 (ballas) alleen in de majestic en de tahoma rijd Stap 3 Je zet een komma achter tahoma en typt de naam van je auto in in dit geval comet Stap 4 je gaat naar bestand en dat opslaan en start het spel Tip je kunt ook nog de tahoma weg halen en daar voor in de plaats comet zetten Veel Plezier er mee Groet GTAJohan Bewerkt: 13 mei 200718 jaren door gtajohan
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677865 Opzich wel leuke tut, maar is het niet een beetje overdreven om voor zoiets simpels een tut te maken..? Nog een paar opmerkingen: Je hebt het niet eens duidelijk uitgelegd; je vertelt bijv. niet eens waar je het bestand kunt vinden, hoe je het moet openen etc. Plaatje voor tekst, gebruik de volgende keer de functie Je vertelt niet wat je hiermee kunt doen Dat zijn een paar dingen, lees eens een paar andere tutorials door, om te vergelijken. Grtz Puma.
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren Auteur comment_677885 ok ik zal volgende keer even kijken ik heb hem een beetje aangepast
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_678527 Het is opzich een leuke tut. Heb je dat zelf uitgevonden?
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren comment_680564 Ik vind dit een goede tut! Ik wist nog niet hoe dit moest, nu dus wel! Bedankt hiervoor GTAjohan. Van J.V
Tutorial cargrp.dat veranderen
Hallo we gaan vandaag cargrp.dat veranderen ik wil dat de ballas gang in de comet rond rijd.
Ga naar je san andreas map open daar DATA en open dan cargrp.dat met kladblok
Stap 1 zo ziet het er uit ik neem dit stuk in handen
Stap 2 Hier zien we dat Gang1 (ballas) alleen in de majestic en de tahoma rijd
Stap 3 Je zet een komma achter tahoma en typt de naam van je auto in in dit geval comet
Stap 4 je gaat naar bestand en dat opslaan en start het spel
Tip je kunt ook nog de tahoma weg halen en daar voor in de plaats comet zetten
Veel Plezier er mee
Groet GTAJohan
Bewerkt: door gtajohan