Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677952 Beste mede leden en gasten, Omdat GTAforum lid Siriouz een fout op het forum heeft moest ik dit onderwerp voor hem starten! Siriouz is begonnen aan een Total Conversion voor GTA Vice City. Deze TC veranderd GTA VC in een hele romeinse stijl. Hij is van plan alles te veranderen, van missie's tot models. Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden! Van J.V Namens Siriouz Bewerkt: 18 mei 200718 jaren door Johannes47
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_679896 Had ik ook eens aan gedacht om zoiets te maken! Wel een leuk concept vond ik! Maar ik zou nu wel pics willen zien...
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren Auteur comment_679917 Had ik ook eens aan gedacht om zoiets te maken!Wel een leuk concept vond ik! Maar ik zou nu wel pics willen zien... Dat moet je aan Siriouz vragen als hij weer normaal kan inloggen! Zolang hij niet kan inloggen onderhoud ik dit topic!
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_679921 Ah ja... dom van me... Maar ik zou misschien wel 1 a 2 gebouwtjes hiervoor willen modellen hoor!
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren Auteur comment_679936 Oke, ik zal het doorgeven aan Siriouz! Bedankt voor je medewerking. Van J.V
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren comment_680628 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. het zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel.
Geplaatst: 17 mei 200718 jaren comment_681162 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. hət zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel. waar zijn die screens dan?
Geplaatst: 17 mei 200718 jaren comment_681507 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. hət zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel. waar zijn die screens dan? ik heb geen idee Johannes47 zou ze vandaag gaan uploaden. we wachten het dus af dan.
Geplaatst: 17 mei 200718 jaren comment_681514 ja ik ben eigelijk wel zeer benieuwd hoe het eruit ziet, we wachten dus af ja !!
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren Auteur comment_683024 Oeps sorry, :$ Sorry, helemaal vergeten! Hier zijn ze Van J.V
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683042 dankje J.V. mja, meningen graag dus. ik ben nog niet echt geweldig met sketchup, maar ik heb mn best gedaan. ik kan did dus echt niet zonder hulp af...
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683122 Mischien dat jullie een zuil van mij kunnen gebruiken, een tijdje geleden gemaakt. Ik post later op de avond wel een screen . Je moet iets doen als je je verveelt: Een chariot (Ja, zo noem ik het) en een zuil. Jullie mogen ze best gebruiken, maar daarbij houdt het op denk ik :$. Bewerkt: 18 mei 200718 jaren door stefaneke
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683196 whaaaahooooooow Stefaneke die zien er goed uit! 3Ds Max9 neem ik aan? sjemig man kan je niet helpen met verder ontwerpen? en iedereen die het ook zo kan of mss nog beter; meld je maar aan! trouwens, ik heb ooit ergens een lord of the rings mod langs zien komen, dus met een paar steden uit de film en ook paarden. weet iemand die mod te vinden en de paarden eruit te knippen?
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683199 Dat "Eruit knippen" mag niet zonder toestemming van de maker(s) En ik gebruik 3D Studio Max 7 . En als ik klaar ben met MS dan kijk ik wel verder. Want ik zit nou al bij 2 mods . En 3 word me te veel .
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683200 dat eruit knippen zonder toestemming niet mag, dat weet ik. ik ben ook al driftig 3 dagen opzoek naar die mod... EDIT: jeuj ik heb de mod gevonden, het is nog op antwoord wachten he! >>>helaas, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen... ik moet dus iets anders verzinnen....<<< Bewerkt: 24 mei 200718 jaren door Siriouz
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703796 dat eruit knippen zonder toestemming niet mag, dat weet ik. ik ben ook al driftig 3 dagen opzoek naar die mod...EDIT: jeuj ik heb de mod gevonden, het is nog op antwoord wachten he! >>>helaas, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen... ik moet dus iets anders verzinnen....<<< Waar is hij te downloaden, ik wil hem ook!
Beste mede leden en gasten,
Omdat GTAforum lid Siriouz een fout op het forum heeft moest ik dit onderwerp
voor hem starten!
Siriouz is begonnen aan een Total Conversion voor GTA Vice City.
Deze TC veranderd GTA VC in een hele romeinse stijl.
Hij is van plan alles te veranderen, van missie's tot models.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden!
Van J.V
Namens Siriouz
Bewerkt: door Johannes47