Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kort vraagje

is een beetje stomme vraag, maar in welke map kan ik mijn gta III saved games vinden?

Featured Replies

is een beetje stomme vraag, maar in welke map kan ik mijn gta III saved games vinden?

Die vindt je - als het goed is - gewoon in de volgende map: 'Mijn Documenten > GTA3 User Files'. De bestanden met de '.b' extensies zijn je savegames.

• Author

Die vindt je - als het goed is - gewoon in de volgende map: 'Mijn Documenten > GTA3 User Files'. De bestanden met de '.b' extensies zijn je savegames.

• Author

ik heb een savegame gedownload, als ik die er gewoon in copieer dan kan ik m nie opene in gta

ik heb een savegame gedownload, als ik die er gewoon in copieer dan kan ik m nie opene in gta
Kan je het preciezer omschrijven? Krijg je een error, staat er niks, etcetera etcetera...

Als hij er niet staat dan moet je je savemenu even opnieuw openen, dan staat hij er hoogstwaarschijnlijk wel. Ook kan het zijn dat je hem niet uitgepakt hebt, je moet het .rar bestand eerst uitpakken en daarna in je map zetten. Het is dan een .b bestand. Het bestand heet GTAIIIsf*.b, op de plaats van het sterretje staat een cijfer wat overeenkomt met het Slot waar de savegame in staat. Is het 3, dan staat je savegame in Slot 3. Zo kan je ook gemakkelijk de Slot veranderen waar de savegame in staat.

VWO-er

Edited by VWO-er