May 14, 200719 yr GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezet ik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer:
May 14, 200719 yr GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren
May 15, 200719 yr GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren het kan ook zijn dat een andere gebruiker van je computer die programmas heeft geblokkeerd of dat de computer de cd-rom niet goed kan lezen
May 16, 200719 yr Author en krijg je een foutmelding of iets dergelijk als je het spel wil opstarten? defragmenteren heeft niet geholpen, en ik ben de enige die op deze pc zit, ik ben ook de beheerder en hij loopt gewoon vast, en doet verder niks,, geen foutmelding, helemaal NIKS :S
May 18, 200719 yr Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde...
May 19, 200719 yr Author Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB
May 20, 200719 yr Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart
May 20, 200719 yr Author Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart Nvidia Geforge NX7600GS en drivers had ik al gedownload
May 21, 200719 yr Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten. Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V
May 21, 200719 yr Author Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten.Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V nee zitten er niet op
GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezet
ik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc.
dit zijn de specificaties van mijn computer: