Jump to content

Wie ben jij ?


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    7

  • GTA_XP

    2

  • Dastard

    2

  • Dark_Zemy

    2

Ik ben altijd Seriemoordenaar :schater::D .Altijd ga ik met mijn zwarte Pernial ( :schater::schater: ).Naar een rijk buurtje,en vermoord het mens die zich het raarst gedraagd (Met kleding enz).Daarna ga ik naar de arme buurt en vermoortd daar ook de gekste.Dan ga ik de politie op me jagen en ga ik op de vlucht.Best geinig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verzin als ik me verveel gewoon aparte gangs en hun namen enz. En dan ga ik af op hun ''Leider'' En als dat gaat vervelen ga ik gewoon met missies expirimenteren of hoertjes kidnappen en in het water dumpen :D Genoeg te doen in San Andres dus ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik verlies altijd eerst al mijn geld ( alles inzetten op een ***paard )

dan doe ik me shirt, me ketting, me schoen en shit uit.

dan ben ik net een zwerver, dan wordt ik door iemand opgemerkt ( doe ik alsof ) en die levert me klusjes, zoals leg die ene man om en pak zijn geld of ga skydiven op een dak en sniper mensen dood :puh:

zo krijg ik geld en koop ik nieuwe kleren ( meestal gewoon standaard bij Binco )

Sub

Link to comment
Delen op andere websites

-Ik ga zo soms met een sanchez scheuren in de Red County bij Mount Chilliad en dan zet ik zo die camera view(vanuit helikopter enzo, weet ni hoe et heet :$ :bonk: ) en dan lijkt het alsof ik een stuntman ben die word gechased door gangster enzo.

-Ik ga met een sanchez naar die Quarry bouwwerf met een sterretje of drie en laat de politie mij achtervolgen en meetal gaan die overkop want die volgen u echt OVERAL!(als ge zo op een transportding gaat, das nogal dun, riden die er ook op en vallen ze eraf)

Link to comment
Delen op andere websites

-Ik ga zo soms met een sanchez scheuren in de Red County bij Mount Chilliad en dan zet ik zo die camera view(vanuit helikopter enzo, weet ni hoe et heet :$ :bonk: ) en dan lijkt het alsof ik een stuntman ben die word gechased door gangster enzo.

-Ik ga met een sanchez naar die Quarry bouwwerf met een sterretje of drie en laat de politie mij achtervolgen en meetal gaan die overkop want die volgen u echt OVERAL!(als ge zo op een transportding gaat, das nogal dun, riden die er ook op en vallen ze eraf)

Welkom op het forum, Tjoef! En das best cool wat je daar zegt ^_^ Nooit uitgerpobeerd maar moet het zéker eens doen :D Ik ga het eens proberen met 6 sterren en dan kijken hoe lang ik het volhoudt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik doe soms new game en ga me dan gedragen akls een normale bewoner van Los Santos :puh:.

Soms ga ik doen alsof ik een huurmoordenaar ben.

dan zorg ik voor een 9MM silenced en een knife en dan kan het Stealt actie beginnen.

Soms gedraag ik me gewoon als terorist en balas ik aales op en vermoord ik 1000zenden mense in de buurt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hou heel veel van het leger en van militaire vliegtuigen en helikopters dus ik speel altijd dat grove street een legerbasis is en dat er oorlog is met liberty city en dat zij dan alles van san andreas hebben overgenomen en wij vechten dan terug en dat riool(of wat het ook is) achter sweet zijn huis is dan zogezegt een landingsbaan

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie fantasieeen hebben jullie allemaal :tu: wat me opvalt is dat veel mensen als huurmoordenaar spelen doe k zelf ook is egt ubervet.

Wat ik ook doe is verdant meadow helemaal ombouwen tot een legerbasis dan zet ik mijn garage vol met jeeps straaljagers en tanks en dan ga ik oorlogvoeren met area 69 of spelen dat cj leider van gsf en dat ik driveby's ga uitvoeren en zegmaar naar las venturas moet om contacten te leggen met andere gangs en dan kan ik ook in las venturas teretoriums innemen dan kom ik met zo een bus vol met grove streets bayside binnenvallen en dan wordt het een kleine oorlog tussen de ballas.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic!

Ik maak overal zo'n beetje een missie van, bijvoorbeeld als ik in Area 69 een Night vision goggles moet halen maak ik er een missie van. Dan doe ik wel even de "nooit politie achter je aan" code.

Dan kom ik als een James Bond figuur in m'n Aston Martin DB9 stil aanrijden en plaats hem achter de rotsen van de autoweg bij dat ruimtecafe. Ik heb dan altijd een net pak aan en een Silenced Pistol bij de hand, dat past goed bij elkaar. Omdat Area 69 in de woestijn ligt zijn er van die bosjes waar je jezelf een groot deel van de weg kan verstoppen.

Dan sluip ik langs dat weggetje wat je ook moet gebruiken bij de Missie "Black Project" van The Truth. Ik verken dan de omgeving met mijn Camera om te kijken dat er niemand te zien is. Eenmaal aangekomen bij de opening van legerbasis verken ik alles heel goed en bij elk muurtje van een gebouw ofzo laat ik me opzijrollen om te kijken of er niemand is. Als ik bij de Night vision goggles ben pak ik ze en installeer ik via een zogenaamde chip een virus op al die computers. Ik sluip dan weer net zoals de heenweg heel voorzichtig terug naar mijn Aston Martin DB9 en scheur ik weg!

Mission Passed! :puh:

Greets

GTA GG

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...