Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_678904 de vorige keer dat ik zo'n sig maakte viel hij niet in de smaak... hopelijk deze keer wel. V1: rates Bewerkt: 16 mei 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_679419 de vorige keer dat ik zo'n sig maakte viel hij niet in de smaak...hopelijk deze keer wel. V1: V2: rates Nice, allebei een 8/10
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_679459 de render is heel leuk background heeft leuke kleurtjes je naam is er goed in verwerkt de kleuren van v2 zijn wat minder vel en vind em darom minder mooi rate1: 8.0 rate2: 7,5
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren comment_680300 Ik vind jou signatures best leuk alleen deze twee zijn wel echt gesharpt heel alsof je tien keer op sharper hebt geklikt, maar verder over je signature je kunt het beste gewoon normaal doen mischien 1 keer sharper doen alhoewel ik niet weet wat je precies ermee gedaan hebt, maar de kleuren staan er uitstekend bij leuke render ook als dat een render ook maar toch raad ik je aan om de volgende keer niet zo scherpe kanten in je signature te zetten. V1 : 7,5. V2 : 7.
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren Auteur comment_680457 Ik vind jou signatures best leuk alleen deze twee zijn wel echt gesharpt heel alsof je tien keer op sharper hebt geklikt, maar verder over je signature je kunt het beste gewoon normaal doen mischien 1 keer sharper doen alhoewel ik niet weet wat je precies ermee gedaan hebt, maar de kleuren staan er uitstekend bij leuke render ook als dat een render ook maar toch raad ik je aan om de volgende keer niet zo scherpe kanten in je signature te zetten.V1 : 7,5. V2 : 7. ik moet je vertellen dat ik geen 1 keer op sharpen heb gedrukt. dus misschien ligt het aan de kwaliteit, of de effecten.
de vorige keer dat ik zo'n sig maakte viel hij niet in de smaak...
hopelijk deze keer wel.
V1:
rates
Bewerkt: door twankala