Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_678952 Waar moet ik if(IsPlayerAdmin(playerid)) in het script neerzetten. Ik heb het al geprobeerd bij public OnGameModeInit()
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_679388 Bij de functie die alleen gebruikt mag worden door een admin. bij "public OnGameModeInit()" heeft dat niet zoveel nut
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren comment_680358 Bij de functie die alleen gebruikt mag worden door een admin.bij "public OnGameModeInit()" heeft dat niet zoveel nut dat klopt je kan met dat stukje code namelijk een admin command maken
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703451 Bij de functie die alleen gebruikt mag worden door een admin.bij "public OnGameModeInit()" heeft dat niet zoveel nut dat klopt je kan met dat stukje code namelijk een admin command maken Commando: if(strcmp(cmd, "//skin", true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~New Skind !", 5000, 5); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "An Admin has changed he's skin!"); SetPlayerSkin( playerid, 123); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Permission denied!"); } return 1; } Hierin word gekeken (dikgedrukte regel) of je ingelogd bent op Rcon. Dan krijg je } else {, dat betekend wat je krijgt als je NIET ben ingelogd in rcon (dus geen admin bent) Hoop dat dit duidelijk is en dat dit je vraag was. EDIT: En dat moet in het stukje: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { EDIT2: Oh SH*T, niet op de datum gelet, sorry Bewerkt: 11 juni 200717 jaren door timmieboy12
Waar moet ik if(IsPlayerAdmin(playerid)) in het script neerzetten.
Ik heb het al geprobeerd bij
public OnGameModeInit()