Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_679298

Hij was al even in het blauw te bewonderen, maar bij deze dan toch nog de officiële mededeling dat Wazuup vanaf vandaag modereert in de modding fora. Veel succes, Wazuup!

Hij springt daarmee in de plaats van JGuntherS, die de crew helaas heeft verlaten. Wel heeft hij ons beloofd nog regelmatig langs te komen, dus daar rekenen we dan maar op. Heel veel bedankt voor je inzet als moderator, JGuntherS!

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 7.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_683911

Persoonlijke gevoelens, ik weet niet waar jij die ziet staan hoor, maar ók. Maar toch hij was vanaf t begin niet erg actief, lijkt me sterk dat het veranderd is ;)

EDIT: BTW, dit is niet vanwege dat ik hem niet mag ofzo, maar meer omdat het sie en keer tijd word om andere een kans te geven.

Bewerkt: door Big-Bear

Geplaatst:
comment_683922
Persoonlijke gevoelens, ik weet niet waar jij die ziet staan hoor, maar ók. Maar toch hij was vanaf t begin niet erg actief, lijkt me sterk dat het veranderd is ;)

EDIT: BTW, dit is niet vanwege dat ik hem niet mag ofzo, maar meer omdat het sie en keer tijd word om andere een kans te geven.

Persoonlijke gevoelens heb je inderdaad niet letterlijk genoemd, maar mijn geheugen is nog zodanig in orde dat ik me bepaalde dingen met betrekking tot dit onderwerp kan herinneren. Gezien je post nu lijkt het me sterk dat dáár verandering in is gekomen...

Verdere discussie over dit onderwerp graag per PM, want dit is niet de bedoeling van dit topic.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_709855
Gefeliciteerd,

Misschien een beetje laat geageerd, maar even een suggestie, is het ook geen idee om die andere eens te gaan vervangen?

Welke andere?

Geplaatst:
comment_709868
Gefeliciteerd,

Misschien een beetje laat geageerd, maar even een suggestie, is het ook geen idee om die andere eens te gaan vervangen?

Welke andere?

Je kunt dit waarschijnlijk zelf wel bedenken, maar dit zijn crewzaken. Daar hoeven we hier geen discussie over te voeren. Het is overigens een bump van een maand, wat ook totaal niet nodig is. Laten we dit topic verder maar rusten, want ik wil dit topic niet op slot gooien, omdat dat niet leuk is voor Wazuup en JGuntherS.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.