Jump to content
Geplaatst:
comment_679551

Als ik altijd op gtaforum zit valt me computer na een paar uur uit (zijn dit virussen ofzo)?en nu zegt me vader nog 1keer en dan sla ik je in elkaar,dat wil ik niet :sigaar:

Owjaa we hebben ook al virusscan gedaan en er kwamen vier virussen uit eentje van een download mjaa zal het misschien van dit forum komen anders ga ik weg van het forum!

Btw:Als dit topic niet in het goede forum staat mag je het wel verplaatsen want dit is me eerste probleem

Featured Replies

Geplaatst:
comment_679555
Als ik altijd op gtaforum zit valt me computer na een paar uur uit (zijn dit virussen ofzo)?en nu zegt me vader nog 1keer en dan sla ik je in elkaar,dat wil ik niet :sigaar:

Owjaa we hebben ook al virusscan gedaan en er kwamen vier virussen uit eentje van een download mjaa zal het misschien van dit forum komen anders ga ik weg van het forum!

Btw:Als dit topic niet in het goede forum staat mag je het wel verplaatsen want dit is me eerste probleem

GTAForum.nl en bijbehorende sites zijn allemaal virus, mal en spyware vrij. Ook de downloads die aangeboden worden zijn eerst onderzocht op virussen en soort gelijke troep.

Dit is puur een probleem met jouw computer en heeft niks met GTAForum te maken.

Draai is wat programma's zoals Ad-Aware en Spybot SD om te scannen voor troep wat je binnegehaald heb.

Bewerkt: door Ewoud

Geplaatst:
comment_679565

heeft je PC niet heel warm? het kan dat hij iets te hoog overgeclockend is zodat die brand zou veroorzaken

maar je PC kan daarbij beveiligd zijn dus uitvallen mss hierdoor

Geplaatst:
comment_679752
heeft je PC niet heel warm? ""Het"" kan dat hij iets te hoog overgeclockend is zodat die brand zou veroorzaken

maar je PC kan daarbij beveiligd zijn dus uitvallen mss hierdoor

Dan zou je eens een Linux Live CD kunnen proberen.

Geplaatst:
comment_679795

Zoals hierboven ook al wordt gezegd ligt dit totaal niet bij het forum. Misschien kun je naast de programma's die Ewoud al gaf ook eens een poging wagen met het Spyware programma van Microsoft, Windows Defender. Een legale versie van Windows XP is wel verplicht :bier:

Trouwens, dat laatste wat je zegt in je eerste alinea is hopelijk toch wel een grap hè? :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.