Ik ben er zojuist achtergekomen dat je de Bagage kunt gebruiken om die "vliegtuigtrapjes-op-wieltjes" te verslepen!!!.
Zelf wist ik het niet (ik heb voorzover nog GEEN topics of berichten hierover kunnen ontdekken op dit forum) maar ik kwam er toevallig achter toen ik een manier zocht om weer in mijn AT400 te stappen nadat ik geland was op LS-airport.
toen ik in de bagage stapten (ik had de hoop al opgegeven om een "opstapje" te vinden voor die onbereikbare vliegtuig-deur en wou zo snel mogelijk weg van dat vliegveld met het eerste-de-beste voertuig dat voor handen was) en zoeen "trapje-met wieltjes" zag staan was ik toch benieuwd of dat "ding" te verslepen was met de bagage (net zoals je de Towtruck kunt gebruiken om auto's te verslepen) en JA HOOR!!!! het werkte nog ook!!
Mocht dit al bekend zijn en ook al op dit forum vermeld worden dan mijn excuses voor het aanmaken van een onodig topic (slotje erop dan eej!! ) en een langdradig zever-verhaal waar niemand wat aan heefd
Ik ben er zojuist achtergekomen dat je de Bagage kunt gebruiken om die "vliegtuigtrapjes-op-wieltjes" te verslepen!!!.
Zelf wist ik het niet (ik heb voorzover nog GEEN topics of berichten hierover kunnen ontdekken op dit forum) maar ik kwam er toevallig achter toen ik een manier zocht om weer in mijn AT400 te stappen nadat ik geland was op LS-airport.
toen ik in de bagage stapten (ik had de hoop al opgegeven om een "opstapje" te vinden voor die onbereikbare vliegtuig-deur en wou zo snel mogelijk weg van dat vliegveld met het eerste-de-beste voertuig dat voor handen was) en zoeen "trapje-met wieltjes" zag staan was ik toch benieuwd of dat "ding" te verslepen was met de bagage
(net zoals je de Towtruck kunt gebruiken om auto's te verslepen) en JA HOOR!!!! het werkte nog ook!! 
Mocht dit al bekend zijn en ook al op dit forum vermeld worden dan mijn excuses voor het aanmaken van een onodig topic (slotje erop dan eej!!
) en een langdradig zever-verhaal waar niemand wat aan heefd 
Gr Dolittle