Jump to content
Geplaatst:
comment_681796

Hoe zouden julie GTAIV in het begin willen hebben?

Direct toegang tot de hele stad?

Of toch dat je in het begin maar beschikking hebt tot 1 wijk, en dat je andere wijken door middel van missie's moet vrijspelen?

• Reacties 82
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Poll 173 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

• Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_682238

Ik weet niet! Het zou wel leuk zijn, dat je twee opties had! Eentje waar je overal al kon en eentje waar je net overal kan komen van het begin! Het zou ook wel leuk zijn, dat als je het wel kan! Alle gangs daar op je gaan schieten en drive-by's gaan doen op je! Dat je dus echt veel moet kunnen om dat te doen!

Geplaatst:
comment_682391

Ik wil ook dat ze dicht zijn.

+ Je hebt wat om naartoe te werken

+ Je kan dan letterlijk laag beginnen en in de top met een Villa als SafeHouse eindigen

+ Ze kunnen de missie's beter verdelen want anders moet je naar de andere kant van de stad rijden om een nieuwe missie te spelen.

- Ik wil graag de hele stad bekijken

3 pluspunten

1 minpunt

Geplaatst:
comment_682491

Ik heb gestemd op Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken.

Het is leuk als je missie's moet doen voordat je naar een ander deel kunt gaan.

Ook kun je elk gebied dan goed verkennen, want je kan toch nergens ander heen.

Geplaatst:
comment_682498

Nee, bepaalde delen moeten gewoon openblijven. Als er een aanslag in Den Haag gebeurt wordt ook niet de halve stad afgezet, alleen maar een paar straten :sigaar: Ze mogen van mij een paar straten dichtgooien als er iets gebeurt wat het waard is. (Kat in de boom ofzo :clown: )

Bewerkt: door Verrity

Geplaatst:
comment_682773

Ik vind het nog steeds leuk dat stadsdelen in het begin afgesloten zijn.

Zo had je bij San Andreas een beetje het gevoel dat je het gebied van Los Santos kent komt er nog eens een heel stuk bij en zo ontdek de een maand nadat je het spel hebt nog nieuwe gebieden.

Geplaatst:
comment_682899

tja ik heb gestemd op Ja, dan heb je wat om naar uit te kijken, maar aan de andere kant is het wel leuk als je overal kan komen, maar zoals iemand al zei heb je dan niets meer om naar uit te kijken. dus het idee van aanslagen en werken aan de weg etc. lijkt me ook wel leuk, duss heb ik het liefste dat de gebieden dicht blijven :eten:

Geplaatst:
comment_682973

ik vind dat ze eerst alle delen, of in ieder geval sommige delen, moeten afsluiten en naarmate je verder speelt meer dingen toegankelijk worden.

en ze moeten niet meer de boel met hekken afsluiten maar iets anders verzinnen, ik weet zogauw niks, maar al zo creatieve rockstar natuurlijk wel, maar of ze het weer doen, we zullen zien!

Black Force

Geplaatst:
comment_682989

Ik vindt dat de hele stad op het begin al toegangkelijk moet zijn.

En als er toch stadsdelen niet toegangkelijk zijn in het begin vindt ik dat je er met een auto-vliegcheat overheen kan vliegen!! :puh:

Geplaatst:
comment_682998

ik zou et maar saai vinden als meteen alles open is, want dan heb je niks om naar uit te kijken, dan gaat het veel sneller vervelen lijkt me :N

maar ik vin t altijd leuk om met een missie in een nieuw deel te komen :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.