Jump to content
Geplaatst:
comment_682036

Vanaf vandaag zal HerrieM, die zichzelf dubbel en dwars als ras-echte GTA-kenner heeft bewezen, de scepter zwaaien over de Vice City fora. Hij neemt deze taken over van NandroDavids die zich op z'n andere taken als Gmod en moderator in de Lifestyle-fora zal blijven concenteren.

Namens de crew wil ik HerrieM welkom heten als moderator, we hebben er alle vertrouwen in dat hij die taak met glans zal vervullen.

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_682493

HerrieM heeft een blauwtje gelopen en is van Groentje naar Blauwtje gegaan :clown:

In ieder geval véél succes HerrieM Je zult het vast goed doen :engel:

Bewerkt: door Verrity

Geplaatst:
comment_682664

Welkom HerrieM met je komst naar het moderatieteam :engel: .

Wel jammer dat Nandro nu weg is :cry: .

Maar hij zal het vast niet erg vinden dat iemand hem helpt met zijn taken :puh: .

Veel plezier ^_^

Geplaatst:
comment_682670
Welkom HerrieM met je komst naar het moderatieteam :engel: .

Wel jammer dat Nandro nu weg is :cry: .

Maar hij zal het vast niet erg vinden dat iemand hem helpt met zijn taken :puh: .

Veel plezier ^_^

NandroDavids is niet weg hoor... ;) Hij is nog altijd moderator van Lifestyle en als Global Moderator kan hij natuurlijk ook nog overal modereren, dus VC is zeker niet van Nandro af... :puh:

HerrieM, mijn ogen stonden al een tijdje op je gericht, en ik ben dan ook blij dat we je kunnen verwelkomen in de crew :tu:. Succes, maar ik weet zeker dat het helemaal goed zal komen! 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_698603
Ik zal herrieM wel missen in hoe heet dit liedje topic :(

Het is op zich wel toegestaan voor moderators om in andersmans fora gewoon te posten hoor....dat vinden we juist wel gezellig :clown: Promotie betekent zeker niet dat iemand persé alleen nog maar serieuze dingen moet doen gelukkig.....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.