Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682648 Beste mensen van GTAforum, Na een hele drukke tijd en harde werk hebben we de eerste deel van ''ViceCity Stories'' afgekregen, Onze eerste strip! het was niet makkelijk om het zomaar 1,2,3 te maken, sommige leden hadden het druk met de gang verkiezingen maar toch is het gelukt om de eerste deel af te krijgen, zelf wil ook SummerBase bedanken want door zijn hulp konden we dit doen. Veel leesplezier ! Eerste Pagina : Tweede Pagina : Derde Pagina : Vierde Pagina : Vijfde Pagina : Zesde Pagina : Zevende Pagina : Final Pagina : Ik hoop dat jullie genoten hebben, er komt zeker nog een tweede deel hiervan en die wordt echt super dus die mag je echt niet missen! Plaatst AUB een reactie Met vriendelijke groeten, De Crew Bewerkt: 18 mei 200718 jaren door SummerBase
Geplaatst: 7 juni 200717 jaren Auteur comment_699901 Bedankt voor je toffe reactie de tweede deel komt er straks aan dus nog even geduld!
Geplaatst: 7 juni 200717 jaren comment_699951 Wat is de lettertype die in de praatwolkjes worden gebruikt?????
Geplaatst: 7 juni 200717 jaren Auteur comment_699956 De lettertype heet '' BADABOOM '' De link ervan heb ik niet mischien kun je beter op internet rond gaan zoeken.
Geplaatst: 7 juni 200717 jaren comment_699960 De lettertype heet '' BADABOOM ''De link ervan heb ik niet mischien kun je beter op internet rond gaan zoeken. oke bedankt!!!!
Geplaatst: 1 september 200717 jaren Auteur comment_767358 Ja die komt nog wel alleen ik ben zelf een tijdje weggeweest dus hij komt nog wel.
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215341 coole strip! erg leuk om te lezen! ik geef het een 10/10 doe zo voort!
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215492 Echt leuk gemaakt!.. Go on... Gaat hier ook een boekje van gemaakt worden?
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216571 Beste mensen van GTAforum,Na een hele drukke tijd en harde werk hebben we de eerste deel van ''ViceCity Stories'' afgekregen, Onze eerste strip! het was niet makkelijk om het zomaar 1,2,3 te maken, sommige leden hadden het druk met de gang verkiezingen maar toch is het gelukt om de eerste deel af te krijgen, zelf wil ook SummerBase bedanken want door zijn hulp konden we dit doen. Veel leesplezier ! Eerste Pagina : Tweede Pagina : Derde Pagina : Vierde Pagina : Vijfde Pagina : Zesde Pagina : Zevende Pagina : Final Pagina : Ik hoop dat jullie genoten hebben, er komt zeker nog een tweede deel hiervan en die wordt echt super dus die mag je echt niet missen! Plaatst AUB een reactie Met vriendelijke groeten, De Crew Leuk gemaakt, alleen die lettertjes zijn wel klein!
Beste mensen van GTAforum,
Na een hele drukke tijd en harde werk hebben we de eerste deel van ''ViceCity Stories'' afgekregen,
Onze eerste strip! het was niet makkelijk om het zomaar 1,2,3 te maken, sommige leden hadden het druk met de gang
verkiezingen maar toch is het gelukt om de eerste deel af te krijgen, zelf wil ook SummerBase bedanken want door zijn hulp konden we dit doen.
Veel leesplezier !
Eerste Pagina :
Tweede Pagina :
Derde Pagina :
Vierde Pagina :
Vijfde Pagina :
Zesde Pagina :
Zevende Pagina :
Final Pagina :
Ik hoop dat jullie genoten hebben, er komt zeker nog een tweede deel hiervan en die wordt echt super dus die mag je echt niet missen!
Plaatst AUB een reactie
Met vriendelijke groeten,
De Crew
Bewerkt: door SummerBase