Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682814 Welke games doe jij nog meer die door r* zijn gemaakt inplaats van alle GTA Bijvoorbeeld: Manhunt, Manhunt 2 enz. Ik doe aleen Canis Canem Edit Watr doe jij groetjes, Markoes
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682926 1 keer Table tennis! Maar die heb ik zelf niet! en GTA natuurlijk!
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682931 Ik heb Table Tennis op de Xbox 360. Maar die speel ik zelden.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682935 Welke games doe jij nog meer die door r* zijn gemaakt inplaats van alle GTAVan Rockstar Games speel ik enkel en alleen de verschillende GTA-delen, simpelweg omdat ik niet zo'n gamer ben en eigenlijk wel genoeg heb aan Grand Theft Auto. De enige game die ik daarnaast speel is FIFA 2007, maar dat is uiteraard van Electronic Arts en is hier niet van toepassing.Om deze post wat dat betreft toch nog wat nuttiger te maken: Dit topic hoort meer thuis in de Games Fora dan in NOTA. Bij deze dan ook verplaatst naar Algemeen Games
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683596 - Midnight Club 3 Dub Edition Remix - The Warriors - Canis Canem Edit/Bully
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683624 Buiten een hele hoop Grand Thef Auto spellen, is Midnight Club 2 het enige spel dat ik nog heb van Rockstar. Dit spel had ik lang geleden gekocht, omdat ik race-spellen graag speel. Maar de andere spellen van Rockstar interesseren me niet echt. Die 'Table Tennis' bijvoorbeeld, lijkt me echt niets aan om dat te spelen.
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_685335 Van de spellen die Rockstar Games heeft uitgegeven, naast Grand Theft Auto, speel ik Midnight Club 3 Dub Edition Remix Geweldig spel
Welke games doe jij nog meer die door r* zijn gemaakt inplaats van alle GTA
Bijvoorbeeld: Manhunt, Manhunt 2 enz.
Ik doe aleen Canis Canem Edit
Watr doe jij
groetjes, Markoes