Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683107 Hallowtjes Voor een filmpje te maken moet ik 2 prostituees tegen elkaar laten vechten. Ik heb dit al aangepast in de PED DATA, maar merk geen verschil . Ik heb het zo gedaan: PROSTITUTE Hate PROSTITUTE
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683131 Misschien komt het doordat de prostituees zichzelf niet kan haten... Van J.V Bewerkt: 18 mei 200718 jaren door Johannes47
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren Auteur comment_683136 Misschien komt het doordat de prostituees zichzelf niet kan haten...Van J.V Ik heb het ook al geprobeert met andere pets, maar dat werkt ook niet .
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_683137 Ik weet niet of het werkt (nooit geprobeerd ) maar het lijkt me logisch dat het zou werken. In pedgrp.dat staan de groepen gedefinieerd, daar staat welke models er bij welke groepen hoort. We kiezen 2 groepen uit, bijvoorbeeld prostituees en Gang 1 (Ballas) BFYPRO, HFYPRO, WFYPRO, SFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES SWFOPRO, SBFYPRO, SHFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES (SF) VWFYPRO, VBFYPRO, VHFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES (VEGAS) BALLAS1, BALLAS2, BALLAS3 # Gang 1 (BALLAS - Rival Black Gang - AKA FLATS) En dan gewoon 2 models omdraaien, en de ballas als HATE zetten van andere prostituees. Let wel op dat Ballas alleen in Los Santos te vinden zijn. Dus bijvoorbeeld zo: BFYPRO, HFYPRO, WFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES BALLAS1, BALLAS2, BALLAS3, SFYPRO # Gang 1 (BALLAS - Rival Black Gang - AKA FLATS) En dan natuurlijk ook uit de ped.dat: PROSTITUTE Hate GANG1 Dan zal SFYPRO ruzie hebben met BFYPRO, HFYPRO en WFYPRO. Wie weet werkt het wel...
Hallowtjes
Voor een filmpje te maken moet ik 2 prostituees tegen elkaar laten vechten. Ik heb dit al aangepast in de PED DATA, maar merk geen verschil
. Ik heb het zo gedaan: