Jump to content

Nieuwe geruchten (van een "betrouwbare" bron)

Geplaatst:
comment_683215

Ik sprak vanavond een vriend van mij, die bij een elektronica gigant werkzaam is.

hij ving op, van een gesprek tussen een afdelingmanager en iemand werkzaam voor (hoogstwaarschijlijk) het distributie bedrijf dat hier in nederland/benelux voor rockstar de distibutie van games regeld. deze "iemand" was in het bezit van een laptop met 3 video files van GTA IV

1 daarvan was de trailer die iedereen al lang heeft gezien, maar het andere video bestand was een stukje ingame waar Nico na een stukje te hebben gelopen naar een pin automaat loopt en gaat pinnen. het derde filmpje heeft mijn bron niet gezien. verder stonden op de laptop een lading screenshots en gameart (die niet uit een gescand magazine afkomstig waren).

de persoon wist hem ook te vertellen dat er zeer binne kort als reclame stunt een Zeecontainer container%20huur%2020ft.png

(zoiets) met daarin een groot scherm en een x aantal stoelen en een ps3/x360 met een demo van het spel

(demo kan ook een video-demo zijn) de wereld rond gaat. (als dit waar is) zal de container vanuit New York alle grote wereldsteden (die bereikbaar zijn via water) aan doen. de "iemand" zou zijn best gaan doen om de container ook nederland aan te laten doen.

ik vond dit wel even een speciaal iets om te melden.

(ps. dit zijn geruchten. niets ervan is bevestigd!)

Bewerkt: door Sjoeter

Featured Replies

Geplaatst:
comment_684202
Je hebt veel fantasie dat moet ik toegeven.

Ik geloof er geen snars van.

Waarom zouden ze een demo willen uitgeven nooit eerder gedaan.

En ik vind GTA geen spel om te pinnen.

Want je kan altijd geld oppakken van dode mensen.

en dat zou dan allemaal op je rekening komen.

Dat je kan pinnen is al feit. Bron: Xbox 360 Magazine

Geplaatst:
comment_684242
Je hebt veel fantasie dat moet ik toegeven.

Ik geloof er geen snars van.

Waarom zouden ze een demo willen uitgeven nooit eerder gedaan.

En ik vind GTA geen spel om te pinnen.

Want je kan altijd geld oppakken van dode mensen.

en dat zou dan allemaal op je rekening komen.

Dat je kan pinnen is al feit. Bron: Xbox 360 Magazine

Beetje oud nieuws he?

Maar het is een feit....

Geplaatst:
comment_684984

Inderdaad, het verhaal over de container lijkt me zeer sterk, aangezien die ''betrouwbare bron'' niet duidelijk wordt aangegeven. Je kunt niet te weten komen waar die verhaal vandaan komt :?. Kortom: Ik geloof het niet :bier:

Geplaatst:
comment_685007

Het klinkt idd wel als een idee van R*. En dat ze nog nooit een demo hebben uitgegeven wil niets zeggen want ze hebben ook nog nooit de eerste informatie via een trailer vrijgegeven. Maar toch denk ik niet dat het zal gaan gebeuren.. Overigens wel een leuk idee :bier:

Bewerkt: door DonLeone

Geplaatst:
comment_685380

Nou, dat van een demo uitgeven, geloof ik eigenlijk wel..

R* heeft toch gezegd: ''Things will be different''...

Misschien geven ze nu wel een demo uit, ze veranderen ZOO veel... misschien nu wel een demo.. omdat alles anders wordt..

Geplaatst:
comment_685405
Nou, dat van een demo uitgeven, geloof ik eigenlijk wel..

R* heeft toch gezegd: ''Things will be different''...

Misschien geven ze nu wel een demo uit, ze veranderen ZOO veel... misschien nu wel een demo.. omdat alles anders wordt..

Dat is waar ze veranderen echt alles

Geplaatst:
comment_685829

Daarom.. en NIKS is TE gek bij R*... wat dacht je met IV beplakte stickers op een ferrari??

Dezelfde ferrari die in de game zelf zit..

Dusja, ik geloof WEL dat er zowel een demo voor xbox360 en PS3 online komt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.