Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683326 Ik kan niets meer openen op frontpage , geen webpagina's geen vensters!! kijk: (klik op de afbeelding om hem in het groot te zien) Wil iemand me a.u.b. helpen??
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684280 Mischien werkt hij weer als je hem opnieuw opstart , ik kan hier verder niks meer omdat het wel een erg onduidelijk probleem is
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren Auteur comment_685218 ja vind ik ook en ik heb hem al miljoene keren opnieuw gestart!!
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren Auteur comment_685534 ik heb hem opnieuw geïnstaleerd en het is in orde. nu heb ik nog een probleem Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... Als ik een tekst wil schrijven en ik enter voor op de volgende plaats te schrijven of lijn dan laat die 1 lijn of plaats over vb: ik schrijf iets (Enter)en schrijf terug iets (Enter) schrijf iets..... zo dus, en ik kan die open lijn of plaats niet selecteren voor te schrijven. hoe los ik dit op???
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_685615 ik heb hem opnieuw geïnstaleerd en het is in orde.nu heb ik nog een probleem Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... Als ik een tekst wil schrijven en ik enter voor op de volgende plaats te schrijven of lijn dan laat die 1 lijn of plaats over vb: ik schrijf iets (Enter)en schrijf terug iets (Enter) schrijf iets..... zo dus, en ik kan die open lijn of plaats niet selecteren voor te schrijven. hoe los ik dit op??? Dit probleem verhelp je door te "SHIFT-Enteren", dus SHIFT en enter samen indrukken .
Geplaatst: 23 mei 200718 jaren Auteur comment_687666 Nu nog altijd kan ik niets openen op frontpage (zie mijn eerste post in dit topic) Sinds ik hem opnieuw geïnstaleerd heb werkte hij een tijdje en nu werkt hij weer niet!
Ik kan niets meer openen op frontpage , geen webpagina's geen vensters!!
kijk: (klik op de afbeelding om hem in het groot te zien)
Wil iemand me a.u.b. helpen??