Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683369 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683379 Die is er ja: BAGUVIX. Je kan alle cheats van GTA San Andreas bekijken op deze pagina.
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683380 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden.
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren Auteur comment_683383 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden. dat weer ik alleen ik heb hem op de ps2 (had ik er bij moeten zetten)
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683387 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden. dat weer ik alleen ik heb hem op de ps2 (had ik er bij moeten zetten) Beste Stefan,Ps is de Playstation,Hij heeft er vergeten de 2 erbij te zetten.
weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels