Jump to content
Geplaatst:
comment_683478

De chunder wheel is wel geinig voor een ritje.

Daarna is het ook best saai geworden.

Op de fun fair is er niet veel te beleven. Rockstar had makelijk botsauto's kunnen maken.

Nu staat er maar een leege baan zonder wagentjes :duh:

Het leek me wel leuk als minigame net zoals golfen. Lekker tegen elkaar botsen! :bier:

Ik vind het erg jammer dat het er niet is, Jullie? :cry:

PS: ik ga zo naar de botsauto's bij de kermis :puh:

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_816447

man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha :D:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_816453
man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha :D:D

Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden ^_^

Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen :(

Geplaatst:
comment_822146

Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden ^_^

Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen :(

hmm das waar srry maar voor op de ps2 weet ik et nie srry :N:-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.