Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683689 Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2)
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683694 is de enforcer en police busje? ben het ff kwijt kijk anders op wikigta
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683703 Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2) Zoals je ziet op de pagina van de Enforcer op WikiGTA krijg je hem bij 4 sterren Wanted Level. Verder kan je gebruik maken van een Bug. Deze Bug zorgt ervoor dat alle politievoertuigen die voor je huis staan leeg zijn als je saved. Hierdoor kun je hem simpelweg in je garage zetten zonder Wanted Level. Bewerkt: 19 mei 200718 jaren door VWO-er
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren Auteur comment_683723 Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2) Zoals je ziet op de pagina van de Enforcer op WikiGTA krijg je hem bij 4 sterren Wanted Level. Verder kan je gebruik maken van een Bug. Deze Bug zorgt ervoor dat alle politievoertuigen die voor je huis staan leeg zijn als je saved. Hierdoor kun je hem simpelweg in je garage zetten zonder Wanted Level. Ok,ik ga het morgen proberen
Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2)