Ik heb GTA San Andreas geïnstalleerd op mijn pc en de nieuwste patch erop gezet (probleem is er ook zonder de patch). Geen mods geïnstalleerd.
Als ik aan het spelen ben kan ik soms opeens niet meer CJ bewegen met de muis, dat is op te lossen door even op ESC te drukken en daarna weer op Resume te klikken. Dat werkt 9 van de 10 keer. Alleen de overige keer loopt hij dus helemaal vast en moet ik via taakbeheer gta_sa.exe terminaten.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
PC heeft de volgende specificaties:
Intel Core2Duo e6700 (2.67Ghz)
2GB Kingston ValueRam
Asus p5-pwdh Deluxe mobo
Asus 7900GTX Videokaart (512mb Dedicated + 271mb shared)
Virtual Memory staat op min 3069 en max 4069.
Editje: Ik gebruik Windows Vista Ultimate UK.
Alvast bedankt,
Raphaël
(PS: ik zie dat dit onderdeel Hardware Problemen heet, ben er niet zeker van of dit een hardware probleem...)
Ik heb GTA San Andreas geïnstalleerd op mijn pc en de nieuwste patch erop gezet (probleem is er ook zonder de patch). Geen mods geïnstalleerd.
Als ik aan het spelen ben kan ik soms opeens niet meer CJ bewegen met de muis, dat is op te lossen door even op ESC te drukken en daarna weer op Resume te klikken. Dat werkt 9 van de 10 keer. Alleen de overige keer loopt hij dus helemaal vast en moet ik via taakbeheer gta_sa.exe terminaten.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
PC heeft de volgende specificaties:
Intel Core2Duo e6700 (2.67Ghz)
2GB Kingston ValueRam
Asus p5-pwdh Deluxe mobo
Asus 7900GTX Videokaart (512mb Dedicated + 271mb shared)
Virtual Memory staat op min 3069 en max 4069.
Editje: Ik gebruik Windows Vista Ultimate UK.
Alvast bedankt,
Raphaël
(PS: ik zie dat dit onderdeel Hardware Problemen heet, ben er niet zeker van of dit een hardware probleem...)
Bewerkt: door Rappie