Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684005 OK kreeg ik even te horen dat er een paar rivaliserende gangs mijn empire site building aanvielen het waren bikers schiet iedereen overhoop maar blijft daar maar een brommer rondrijden ik weet wat jullie denken gewoon een fout dat de gaspedaal blijft zitten maar hij maakt heel de tijd achtjes een bug of zoiets???? wel altijd op dezelfde site Bewerkt: 19 mei 200718 jaren door bavo lievens
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684020 Inderdaad een Bug, of welgezecht een Glitch. En nog een bekende ook, zie . Op het forum heb ik hier overigens geen topic van kunnen vinden, maar je kunt er in ieder geval van op aan dat het inderdaad een bug/Glitch is.
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren Auteur comment_684290 thanks voor het uitleggen wist echt niet wat het was :$
OK kreeg ik even te horen dat er een paar rivaliserende gangs mijn empire site building aanvielen
het waren bikers schiet iedereen overhoop maar blijft daar maar een brommer rondrijden
ik weet wat jullie denken gewoon een fout dat de gaspedaal blijft zitten maar hij maakt heel de tijd achtjes een bug of zoiets????
wel altijd op dezelfde site
Bewerkt: door bavo lievens