Jump to content

Probleem met herinstalleren


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Hallo,

Ik wilde iemand helpen met zijn savegame aanvraag maar diegene had versie 1.00 en ik 2.00. Dus ik wilde mijn San Andreas downgraden alleen dat ging niet helemaal goed (ik weet niet wat er fout ging, hij deed het op zich wel maar ik was er niet helemaal tevreden over). Dus ik heb alles geuninstalled en mijn savegames naar een map op mijn bureaublad gekopieerd. Bij het opnieuw installeren van San Andreas krijg ik alleen een fout:

---------------------------

Feature transfer error

---------------------------

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: E:\data2.cab

Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

---------------------------

Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?

OK

---------------------------

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt hier zien dat iemand er eerder ook last van had, alleen met een iets andere file dan waar jij nu mee zit.

Probeer je dvd voorzichtig schoon te maken, en controleer of er geen krasjes op zitten. Ook kun je het als volgt proberen: kopieër alle files van de dvd naar je computer, en installeer San Andreas daarna opnieuw, en kijk of de fout weer komt.

Voor de rest kun je nog hier kijken. Overigens zag ik om gtaforums.com dat het ook kan betekenen dat er iets stuk is, waardoor GTA het niet meer kan doen... (kijk maar)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is helaas een geval van een kapotte of vervuilde DVD. Er is niet veel aan te doen. Probeer je DVD rom voorzichtig schoon te maken met een schoon, zacht, licht vochtig doekje. Controleer de DVD ook op krassen en scheurtjes. Als hij het na het schoonmaken nog niet doet, dan is de DVD zeer waarschijnlijk beschadigd. Dan zit er niets anders op dan voor 25 tot 30 Euro een nieuwe te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt hier zien dat iemand er eerder ook last van had, alleen met een iets andere file dan waar jij nu mee zit.

Probeer je dvd voorzichtig schoon te maken, en controleer of er geen krasjes op zitten. Ook kun je het als volgt proberen: kopieër alle files van de dvd naar je computer, en installeer San Andreas daarna opnieuw, en kijk of de fout weer komt.

Voor de rest kun je nog hier kijken. Overigens zag ik om gtaforums.com dat het ook kan betekenen dat er iets stuk is, waardoor GTA het niet meer kan doen... (kijk maar)

Dat is helaas een geval van een kapotte of vervuilde DVD. Er is niet veel aan te doen. Probeer je DVD rom voorzichtig schoon te maken met een schoon, zacht, licht vochtig doekje. Controleer de DVD ook op krassen en scheurtjes. Als hij het na het schoonmaken nog niet doet, dan is de DVD zeer waarschijnlijk beschadigd. Dan zit er niets anders op dan voor 25 tot 30 Euro een nieuwe te kopen.

Allebei erg bedankt. Ik moest gewoon even mijn DVD schoonmaken en het probleem was uit de wereld!

Maar ik heb nog een vraagje en het is zonde om daarvoor een nieuw topic te openen. Ik wilde dus mensen helpen met hun savegames van San Andreas maar veel mensen hebben versie 1.00 (ik heb 2.00) dus ik heb de patch gebruikt die Ruurd31 in dit topic aanbeveelde maar nu, als ik mensen wil helpen met hun savegame dan start mijn pc toch nieuw game op of hij sluit het hele spel af met een foutmelding :duh: Wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet 2 files vervangen waardoor je een echte V1 hebt.

Ik heb de bestanden main.scm en script.scm hier bijgevoegd in de bijlage. Pak de map uit met WinRar, en plaats de 2 bestanden die je in de map aantreft in C/Program Files/Rockstar games/GTA San Andreas/Data/Script. Overschrijf dus de oude bestanden met de nieuwe die ik hier bijgevoegd heb. Installeer daarna de patch, en je hebt een V1.00 die zowel savegames als multyplayer aankan.

versie1.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet 2 files vervangen waardoor je een echte V1 hebt.

Ik heb de bestanden main.scm en script.scm hier bijgevoegd in de bijlage. Pak de map uit met WinRar, en plaats de 2 bestanden die je in de map aantreft in C/Program Files/Rockstar games/GTA San Andreas/Data/Script. Overschrijf dus de oude bestanden met de nieuwe die ik hier bijgevoegd heb. Installeer daarna de patch, en je hebt een V1.00 die zowel savegames als multyplayer aankan.

Bedankt voor de info maar HerrieM heeft me (via MSN) alles al heel duidelijk uitgelegd + de bestanden gegeven. Ik kan nu allebei de versies spelen ^_^:*D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...