Beste GTAForum-leden. Ik heb, zoals sommigen al weten, een nieuw PC aangeschaft. De videokaart valt me best tegen, want het is maar 32MB. Het betreft een: S3 Graphics ProSavage DDR On-Board videokaart. Nou heb ik hier ook nog een GeForce TI 4200 met 128MB staan. Nou vraag ik me 2 dingen af: Kan een On-board videokaart vervangen worden door een normale insteek-videokaart? En neem ik risico's mee, waaronder bijvoorbeeld een kapotte PC? Dit omdat ik paar maanden geleden ook een PC heb ge-upgrade en daar liep het slecht mee af .
Beste GTAForum-leden. Ik heb, zoals sommigen al weten, een nieuw PC aangeschaft. De videokaart valt me best tegen, want het is maar 32MB. Het betreft een: S3 Graphics ProSavage DDR On-Board videokaart. Nou heb ik hier ook nog een GeForce TI 4200 met 128MB staan. Nou vraag ik me 2 dingen af: Kan een On-board videokaart vervangen worden door een normale insteek-videokaart? En neem ik risico's mee, waaronder bijvoorbeeld een kapotte PC? Dit omdat ik paar maanden geleden ook een PC heb ge-upgrade en daar liep het slecht mee af
.
M.V.G. Steel Dogg
Bewerkt: door Steel Dogg