Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_685267 Hallo allemaal, Ik zag laatst een filmpje van SA en toen zag ik een oud omaatje dronken en wiebelig lopen. Weet iemand hoe je dat kunt aanpassen? Van J.V
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_685292 Hallo! Je kan eens kijken in onze MTL misschien deze of deze tutorial helppt! Anders kan je dit misschine nog altijd in de main.scm aanpassen, maar dat kan je beter aan een persoon vragen die het beter kan als ik! Black Force misschien. Anders is er ook nog altijd Google
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren Auteur comment_685298 Oke bedankt, Alleen er staat er niks in de tutorials. Maar ik vind wel wat! Van J.V
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_685303 Hallo allemaal,Ik zag laatst een filmpje van SA en toen zag ik een oud omaatje dronken en wiebelig lopen. Weet iemand hoe je dat kunt aanpassen? Van J.V Dit is heel eenvoudig hoor . Je gaat naar Rockstar games -> GTA San Andreas -> Data (Back up maken!) -> animgrp (openen met Kladblok): oldwoman, ped, walkcycle, 6 woman_walkdrunk woman_run woman_runpanic woman_idlestance roadcross_female walk_start OF oldwoman, ped, walkcycle, 6 walk_drunk woman_run woman_runpanic woman_idlestance roadcross_female walk_start Probeer ze beide maar eens . Als je nog vragen of opmerkingen hebt, stel/zeg ze gerust! Bewerkt: 20 mei 200718 jaren door kristof01
Hallo allemaal,
Ik zag laatst een filmpje van SA en toen
zag ik een oud omaatje dronken en wiebelig
lopen.
Weet iemand hoe je dat kunt aanpassen?
Van J.V