ik heb dit spel onlangs gekocht maar ik krijg dit spel niet echt in perfecte kwaliteit te spelen vanwege rare effecten
weet jij niet wat voor effecten?
zie de screenshots maar
- -
wat ik al gedaan hebt
- DirectX 9.0C geupdaten naar laatste versie
- de videokaart geupdaten (Nvidia Geforce 6200)
maar in de read me stond dat de anti aliasing moet uitstaan, ik kan niet in de options van de spel aanpassen, kan wel maar ik heb vanalles uitgehaald niks werkt
wat gedaan in de options van dit spel:
- de beeldformaat (640x480 tot 1280x800 ofzo) met
- 4opties:
1) quality (low tot high)
2) 3andere dingen om de spel te bepalen heb ik aan en uit gezet (on of off) maar geen resultaat, dit rare affect van op de screens komen alsmaar terug echt aargh te roepen
weet er iemand iets aan te oplossen?
enne als dit topic op verkeerde plaats staat, verplaats hem want ik wist gewoon niet echt waar ik hem moest posten
ik heb dit spel onlangs gekocht maar ik krijg dit spel niet echt in perfecte kwaliteit te spelen vanwege rare effecten
weet jij niet wat voor effecten?
zie de screenshots maar
wat ik al gedaan hebt
- DirectX 9.0C geupdaten naar laatste versie
- de videokaart geupdaten (Nvidia Geforce 6200)
maar in de read me stond dat de anti aliasing moet uitstaan, ik kan niet in de options van de spel aanpassen, kan wel maar ik heb vanalles uitgehaald niks werkt
wat gedaan in de options van dit spel:
- de beeldformaat (640x480 tot 1280x800 ofzo) met
- 4opties:
1) quality (low tot high)
2) 3andere dingen om de spel te bepalen heb ik aan en uit gezet (on of off) maar geen resultaat, dit rare affect van op de screens komen alsmaar terug echt
aargh te roepen 
weet er iemand iets aan te oplossen?
enne als dit topic op verkeerde plaats staat, verplaats hem want ik wist gewoon niet echt waar ik hem moest posten
Bewerkt: door SWYV