Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_686253 kijk ik wil een soort van mta san andreas maken maar zonder dat je een cd nodig hebt snap je daar he ik een paar mensen voor nodig voor gebouwen en al die dingen
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_686257 kijk ik wil een soort van mta san andreas maken maar zonder dat je een cd nodig hebt snap je daar he ik een paar mensen voor nodig voor gebouwen en al die dingen Zonder cd ben je ilegaal bezig. Dat soort 'warez'mogen we niet helpen.
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren Auteur comment_686263 eey jij komt ook uit Rotterdam maar als je nou toestemming vraagt aan R* mag het dan wel tenminste als ze het goed vinden
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_686271 eey jij komt ook uit Rotterdam maar als je nou toestemming vraagt aan R* mag het dan wel tenminste als ze het goed vinden Ja, dat zou je kunnen zeggen. Maar in de regels van GTAForum mag het niet. Misschien vragen?
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren Auteur comment_686315 maar als een een kan maken dat niet lukt op san andreas maar de handeling, sommige gebouwen het zelfde zijn mag dat wel ps: niet alle gebouwen
kijk ik wil een soort van mta san andreas maken maar zonder dat je een cd nodig hebt snap je daar he ik een paar mensen voor nodig voor gebouwen en al die dingen