Geplaatst: 22 mei 200719 jaren Hoi ik heb zojuist me nieuwe pc Alleen zit er IE 7 op terwijl ik de oude nog wil Kan er wat aan gedaan worden ??
Geplaatst: 22 mei 200719 jaren De oude versie downloaden. Maar je moet dan de oude versie nog niet installeren, maar als eerst de nieuwe versie eraf gooien. En dan de oude versie installeren
Geplaatst: 22 mei 200719 jaren Auteur Waar kan ik de download vinden van IE6 kan alleen maar 7 vinden :S
Geplaatst: 22 mei 200719 jaren Ik heb een uitgebreide handleiding gevonden over het wegdoen van 7 en het teruggaan naar 6: ==> klik <==. Is weliswaar in het engels maar de leuke plaatjes maken een hoop goed Edit: als ik de waarschuwingen goed begrijp zal deze tip waarschijnlijk niet gaan werken voor je, aangezien je de PC gekocht heb met 7 er al op. Dan moet je inderdaad eerst gaan downloaden vrees ik. Maar hoe dan ook moet 7 verwijderd worden via software.....
Geplaatst: 22 mei 200719 jaren Hier de download-link naar IE6. Succes m.v.g Steel Dogg EDIT: Dus toch... Bewerkt: 22 mei 200719 jaren door Steel Dogg
Hoi
ik heb zojuist me nieuwe pc
Alleen zit er IE 7 op terwijl ik de oude nog wil
Kan er wat aan gedaan worden ??