Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_59981 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_59983 Huh, ik begrijp het niet kan je iets duidelijker zijn?
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_59998 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeftbest vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: .
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60032 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeftbest vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: . Misschien dat het zo goed leesbaar is: Als je met een hydra land zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centimeters boven de grond zweeft. Best vaag dus: ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik. (zoveel aanpassingen heb ik niet gedaan...)
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60047 hmm lijkt me niet , denk eerder dat dit een punt is van realisme ? Hij wordt gewoon van de grond afgehouden door de kracht ..
Geplaatst: 8 december 200420 jaren Auteur comment_60070 hmm lijkt me niet , denk eerder dat dit een punt is van realisme ? Hij wordt gewoon van de grond afgehouden door de kracht .. ALS JE ER UIT BENT GESTAPT en de moter uit is ??? Oh man is dat the force ofzo ... ALs de moter uit is hoe kan hij dan boven de grond blijven ... Nou ????
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60121 :lol: Dat jullie daar opletten :lol: Het was mij nog niet eens opgevallen
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60122 Waar kun je die hydra vinden dan? Die krijg je tijdens missie Vertical Bird. En hij staat ook op het vliegdekschip in SF.
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60125 Waar kun je die hydra vinden dan? Die krijg je tijdens missie Vertical Bird. En hij staat ook op het vliegdekschip in SF. Kun je die hydra daar al krijgen voor dat je die missie hebt gedaan. Want ik ben nog niet zo ver met missie
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60139 De enige kans is dan op het vliegdekschip. Ik weet niet of hij daat heel het spel al staat... Het vliegdekschip is iig. iets ten noorden van de export-kraan.
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60474 *heel erg diepe en vermoeiende zucht* <_< de hydra blijft een paar centimeter van de grond omdat hij trust heeft, de missie vertical bird gespeeld?
Geplaatst: 9 december 200420 jaren Auteur comment_60487 *heel erg diepe en vermoeiende zucht* <_< de hydra blijft een paar centimeter van de grond omdat hij trust heeft, de missie vertical bird gespeeld? wat trust NOOB IK BEN ER UIT EN DE MOTER IS UIT NORMAAL STA JE OP WIELEN EN ZIT DAN WEL OP DE GROND ZEER DIEPE ZUCHT EN MOORD GEVOELENS (wel overdreven . MAAR HOu je Betwetende Kop <_< <_< )
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60521 ( wel overdreven . MAAR HOu je Betwetende Kop ) En houd jij je brutale mondje !
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60527 ALS JE ER UIT BENT GESTAPT en de moter uit is ??? Owja lol :lol: hmm je hebt gelijk ik d8 als je erin zit ofzo
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60530 Eej jongens ik ben dan geen moderator maar niet zo kinderachtig doen klaar nu back on topic nou!
Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft
best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik