Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_59981 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61193 Haleloeja, waar maak je je druk om???? En dan ook nog is ruzie gaan maken, kom op :blink:
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61196 STIL NOU! Ik probeer jullie een beetje normaal te laten doen tegen elkaar! NOU NORMAAL DOEN KLAAR NOU!!!! :angry:
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61197 :blink: Ik had het niet tegen jou <_< Edit: JA dat snap ik alleen niet zo er op doordrammen gewoon KLAAR hiermee nou! en back on topic! Dat is precies wat ik probeerde te zeggen... Ten eerste snap ik niet dat mensen zich druk maken om de 10 centimeter, en dan wordt er ook nog eens ruzie om gemaakt :blink: Bewerkt: 10 december 200420 jaren door Joker
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61198 Haleloeja, waar maak je je druk om????En dan ook nog is ruzie gaan maken, kom op :blink: Ach, hij is wel een mega-lid. In mijn opinie mogen die best een opmerking maken als een topic op een ruzie uitloopt (waar zou iedereen dat niet mogen voorkomen?) Hij probeert de ruzie te stoppen (en dat is gelukt ook!), niet te beginnen. EDIT: ik was mijn post aan het maken toen Joker postte het niet tegen petersmurfje te hebben @joker: waarom maak jij die 'ruzie' weer actief? er was al een dag niet gepost. Bewerkt: 10 december 200420 jaren door BrokenTable
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61200 JA dat snap ik alleen niet zo er op doordrammen gewoon KLAAR hiermee nou! en back on topic!
Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft
best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik