Jump to content
Geplaatst:
comment_687682

Beste mensen van GTAforum,

Laatste tijd las ik weer meer op het internet over Area51 dus over de UFO verhalen, wat er zich allemaal afspeelt mensen die in Europa wonen zeggen sommige daarvan dat het nep is dat het gewoon een zogenaamde leger basis is die daar gewoon staat om zogenaamd '' Nieuwe dingen te bouwen '' onder andere gevechtsvliegtuigen.

Maar zelf geloof ik daar geen zak van, omdat er mensen die daar in de buurt wonen die zeggen altijd en hebben op tape staan dat er echte UFO's daar hebben geland, en zelfs wetenschappers beweren dat hier een heel intersant verhaal :

Area 51

Zo'n 90 km ten noordwesten van Las Vegas in de Nevada woestijn, houdt de landkaart op. Er is wel van alles aanwezig zoals wegen, bergen, schuilplaatsen en een enorme landingsbaan van 9,5 km; maar op papier bestaan deze zaken niet. Het lijkt wel of alle menselijke activiteit plotseling ophoudt.

Dit gebied is verboden terrein. "Dodelijk geweld mag gebruikt worden", waarschuwen de borden. De luchtzone is onneembaar beveiligd. Het gaat hier om het Nellis Luchtmachtgebied en een nucleair proefterrein, beter bekend als Area 51.

Buitenaardse technologie?

Area 51 werd gesticht in 1954 als een geheime basis waarin de luchtvaartmaatschappij Lockheed spionagevliegtuigen kon ontwikkelen voor de CIA (Centrale Informatiedienst), en het wordt nog steeds gebruikt voor de meest futuristische projecten. Zo werd hier de Stealth-bommenwerper getest. Het terrein is altijd gebruikt voor geheime zaken. De USAF (Amerikaanse luchtmacht) gaf het bestaan ervan pas in 1994 toe omdat het 't neusje van de zalm van de Amerikaanse technologie vertegenwoordigt. Het probleem is echter dat volgens recente "bewijzen" de technologie en de technici niet uit Amerika komen; ze zijn buitenaards.

Sinds de vestiging van Area 51 werd er melding gemaakt van curieuze objecten in de lucht, wat door de regering als onzin werd afgedaan. Maar die werd in verlegenheid gebracht toen een van hun eigen mensen beweerde dat er zich UFO's boven Area 51 bevonden, en dat de USAF actief meewerkte aan buitenaardse technologie.

Robert "Bob" Lazar, een wetenschapper die vanaf december 1988 vijf maanden op de basis werkte, kwam met dit nieuws in mei 1989. Hij onthulde dat de Amerikaanse regering negen vliegende schotels aan het onderzoeken was en buitenaardse technologie probeerde aan te wenden voor eigen gebruik. Hij werd in het donker gefilmd, gebruikte een andere naam en zijn stem werd verdraaid. Lazar beweerde dat hij en zijn vrouw met de dood bedreigd waren geweest. Zijn maskerade haalde niet veel uit want na het interview namen de dreigementen toe en werd er op zijn auto geschoten.

Daarop trad hij in november naar buiten. Deze keer beschreef Lazar het uiterst geheime S4 area, naast het Papoose-meer binnen Area 51, waar de buitenaardse toestellen werden opgeslagen. Men had hem gebruikt in een team van 22 technici om erachter te komen hoe het aandrijvingssysteem van de toestellen werkte.

Binnenin.

Volgens Lazar was S4 een ondergronds bedrijf dat zo groot was als een hele bergketen. Eerst dacht hij dat hij werkte met zeer geavanceerde technologie. Maar toen hij een van de toestellen binnentrad, raakte hij er steeds meer van overtuigd dat ze uit een andere wereld kwamen, want door de vormen en afmetingen konden ze niet door mensen zijn gemaakt.

"Er zijn geen lasnaden en geen bouten of spijkers," zei Lazar, "alles bestaat uit zachte rondingen."

Er waren patrijspoorten, gewelven en kleine lage stoelen. De aandrijvingseenheid had de grootte van een basketbal en verspreidde een anti-zwaartekrachtveld door een holle zuil die verticaal door het midden van het toestel liep.

De instructies die Lazar las bevestigden zijn vermoedens. Er stond een geweldige hoeveelheid UFO-informatie in, waaronder foto's van autopsies op kleine grijze wezens met lange hoofden zonder haar. Verder stond er dat ze uit het Zeta Reticuli sterrenstelsel kwamen.

Ook werd er een ongeluk uit 1979 in beschreven waarbij de wezens bewakers en wetenschappers op de basis hadden omgebracht. Toen twijfelde Lazar er niet meer aan dat hij werkte met een "buitenaards toestel, vervaardigd door een buitenaardse intelligentie met buitenaardse materialen."

Lazar zegt niet dat hij buitenaardse wezens in S4 heeft gezien, maar wel zag hij iets opmerkelijks. Terwijl hij voorbij een kamer liep, zag hij wel twee mannen in witte jassen "die naar beneden keken en tegen iemand met smalle lange armen praatten..."

De bewijzen worden afgewogen.

Gebruikte Lazar UFO-clichés over vliegende schotels en kleine grijze mannetjes om er zelf beter van te worden? Of toont zijn verhaal aan dat ze bestaan?

Sommige beweringen kunnen wel bevestigd worden. Volgens George Knapp die Lazar op tv interviewde, zijn sindsdien meer dan 12 mensen naar voren gekomen met ondersteunend bewijsmateriaal. Knapp heeft een video waarop een man getuigt die enkele grote militaire projecten op Nellis begeleidde. Hij beweert dat de regering al sinds de jaren "50 buitenaardse technologie en de wezens zelf in haar bezit heeft. Maar deze video zal niet worden vertoond totdat de man dood is. Geen enkele andere getuige wil in de openbaarheid treden omdat ze bang zijn voor de gevolgen.

Bedreiging met de dood.

Een technicus vertelde een journalist dat hij een vliegende schotel had gezien en wilde dit wel op tv vertellen. Hij trok zich terug toen hij zwart geklede mannen in auto's dag en nacht om zijn huis geparkeerd zag staan. Een andere getuige kreeg het volgende te horen: "We weten dat u veel reist en we zouden niet graag willen dat u of uw familie wat overkomt."

Voor de camera lijkt Lazar rustig en oprecht. Hij vertelt steeds hetzelfde verhaal, wat bijna onmogelijk is bij een valse getuigenis. Maar zijn bewering dat hij een diploma heeft behaald aan twee Amerikaanse universiteiten is nog steeds niet bevestigd. Hij is bankroet en veroordeeld geweest wegens malafide zaken met een bordeel.

Lazar's motieven om in de openbaarheid te treden zijn ook twijfelachtig. Hij zegt dat hij dat deed omdat geheimhouding een belediging voor de wetenschap en de Amerikaanse bevolking zou zijn. Maar hij verkocht wel zijn tekeningen van de ruimteschepen en de rechten voor een film.

Eigenlijk is de regering de enige waarvan vaststaat dat zij gelogen heeft. Tussen 1982 en 1984 zei Lazar dat hij in het laboratorium van Los Alamos aan het "Star Wars Strategic Defence Initiative" werkte. Dit werd volkomen ontkend door de autoriteiten die zeiden dat er geen gegevens waren die uitwezen dat hij er gewerkt had.

Maar George Knapp ontdekte dat Lazar's naam in het telefoonboek van Los Alamos stond. Ook heeft de regering nooit ontkend dat Lazar in Area 51 werkte.

Er kwamen meer bewijzen naar boven. In 1995 bracht een Duitse filmmaatschappij een video uit, Geheimen uit de zwarte wereld, die Lazar's verhaal ondersteunde. De verhalen van enkele getuigen bewijzen dat er iets gaande is in Area 51.

Bewijs op video?

Zo waakte Norio Hayakawa van Nippon TV de hele nacht om een glimp op te vangen van een object dat boven Area 51 uitsteeg. Hij filmde een gloed boven de bergen en zag dat die door de lucht gleed. Een analyse van de film met behulp van computers leidde tot Hayakawa's conclusie dat het object "beslist geen gewoon vliegtuig" was.

Veel andere films toonden ongeveer hetzelfde; een gloeiend object dat met een enorme snelheid door de lucht zeilde en onmogelijke wendingen uithaalde. Een televisieploeg van NBC werd zelfs door een van deze objecten benaderd en kwam terug met stralingsverbrandingen. Anderen beweerden dat ze in S4 waren geweest en een kamer vol met kisten gefilmd hadden waarin dode buitenaardse wezens werden bewaard.

Geheimen uit de zwarte wereld toont ook video's van twee UFO's; één zag eruit als een laagvliegend vliegtuig en de andere was een slecht gemonteerde film van een vliegende afvalemmer.

Toch is er iets gaande in de Nevada woestijn. Volgens Jim Goodall, de luchtvaartschrijver, vliegen er Zwarte Projecten uit Area 51. Dit zijn uiterst geheime regeringsprojecten zoals de Stealth bommenwerper. Zij zijn onbemand en door de enorme snelheid en wendbaarheid kunnen ze worden aangezien voor vliegende schotels.

Volgens Goodall zijn de toestellen geluidloos en zeer snel zoals het toestel dat uit Area 51 opsteeg en even later door het Federale Luchtvaart-administratiecentrum werd opgespoord terwijl het met 16.000 km per uur voorbijging, wat zo'n 13 keer sneller is dan het geluid. Goodall twijfelt eraan of zulke snelheden met de menselijke technologie mogelijk zijn.

Een ex-Lockheed medewerker die door Goodall geïnterviewd werd, zei het volgende: "Er vliegen dingen rond in de Nevada woestijn waarvan George Lucas alleen maar kan dromen." En toen Goodall aan Ben Rich, de vorige president van Lockheed Geavanceerde Ontwikkeling vroeg of UFO's bestaan, zei hij: "Ja, ik ben ervan overtuigd dat UFO's bestaan."

De geheime basis zou niet meer in area 51 liggen, maar elders zijn verhuist. Waarheen de geheime basis naartoe is verhuist is nog niet bekend.

Intersante video's :

Iemand die de PC van NASA had gehackt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ec53Yhifyyg

Je kunt zelf ook rond gaan kijken!

• Reacties 339
  • Bezichtigingen 26.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_688497
Op google earth kan je het ook zien

coordinaten:37 37' 50.80"N 116 52' 33.63"W

Kijk goed naar die vrachtwagens

Kun je plaatje posten over die vrachtwagens?

En mensen als jullie info filmpjes hebben zijn die hier welkom!

Geplaatst:
comment_688644

ik ben ook zeer geintreseerd in dit onderwerp! mijn vader komt uit Chili en heeft een vriend daar in het leger die klimexpert in de Andes is en die heeft daar ook al heel wat rare dingen zien rondvliegen... ik zal als mijn proefwerkweek voorbij is ook info opzoeken over dit onderwerp... er was eerst ook op video.google een filmpje over een area 51 dat dokters een alien aan het ontleden waren... weet niet of het filmpje echt was maar een dag later stond die er niet meer op :?

heb het filmpje weer gevonden! klik hier

Bewerkt: door rubensanti

Geplaatst:
  • Auteur
comment_688822
ik ben ook zeer geintreseerd in dit onderwerp! mijn vader komt uit Chili en heeft een vriend daar in het leger die klimexpert in de Andes is en die heeft daar ook al heel wat rare dingen zien rondvliegen... ik zal als mijn proefwerkweek voorbij is ook info opzoeken over dit onderwerp... er was eerst ook op video.google een filmpje over een area 51 dat dokters een alien aan het ontleden waren... weet niet of het filmpje echt was maar een dag later stond die er niet meer op :?

Dat is fake, dat willen ze zogenaamd laten zien, ze proberen ons wijs te maken dat er helemaal niks was.

Dat filmpje is zeker fake.

Geplaatst:
comment_689059

Moet je deze filmpjes zien:

http://www.youtube.com/watch?v=YcHHl_m8ocg...ted&search=

Bij dat laatste filmpjes HEEL, maar dan ook echt HEEL goed opletten!

------------------------------

Nog iets, vlieg met Google Earth naar de coördinaten 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W

Zie je dit symbool? Kijk goed bovenin: een 3

Vlieg nu naar 37 37' 40.95"N 116 50' 50.65"W

Zie je ditzelfde symbool? Kijk nu weer goed bovenin: een 2.

Waar is nummer 1? Dit is allemaal in de buurt van Area 51

Bewerkt: door David22

Geplaatst:
comment_689304

nog wat info van wikipedia :

Area 51 is een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht en is gelegen in de Nevada woestijn ten noorden van Las Vegas.

Area 51 kan gevonden worden in Google Earth met de coördinaten 37 14.50 N, 115 48.57 W. Hiermee kan je best goed inzoomen, en kan je de vliegtuigen en helikopters zien staan. In Nasa's Worldwind is het gebied "gecensureerd". Het is alleen te zien met foto's van Landsat-satellieten, en niet met de veel scherpere USGS Digital Ortho.

De naam Area 51 komt van het referentienummer van het vakje waarin het op de kaart terug te vinden is. De officiële naam is The Groom Lake Test Site. In de volksmond wordt Area 51 ook wel Dreamland genoemd.

Area 51 werd gebouwd in 1955 als een testgebied voor het pas ontwikkelde U-2 spionagevliegtuig. Dit vliegtuig werd onder andere ingezet tegen de Sovjet-Unie. Vanuit dit vliegtuig werden op grote hoogte foto's gemaakt. Maar het neerhalen van één U-2 (met piloot Gary Powers) deed de Amerikanen beseffen dat het niet meer verantwoord was om deze vluchten voort te zetten.

Vanaf 1955 werd Area 51 voortdurend uitgebreid en gebruikt voor de ontwikkeling van verschillende Black Projects. Black Projects bestonden uit het ontwikkelen en testen van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen, zoals de SR-71 "Blackbird", de F-117 Nighthawk Stealth Fighter en de B-2 Stealth-bommenwerper. Andere Black Projects zijn onlangs in de openbaarheid gekomen, zoals de Aurora Stealth-straaljager met z.g. scramjet-technologie. Hierdoor is het voor Aurora mogelijk snelheden te ontwikkelen die voor gewone militaire straaljagers onmogelijk zijn. Onbemande vliegtuigen worden ook op Area 51 getest. De basis wordt streng bewaakt en is moeilijk toegankelijk.

De basis is in het verleden door UFO-aanhangers vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar van enig bewijs over het in bewaring hebben van vliegende schotels met ufonauten is nooit iets gebleken. Het is wel zo dat niet-geïdentificeerde vliegende objecten later de militaire versies van de Stealth-vliegtuigen bleken te zijn, zoals de F-117 Nighthawk.

De basis is ook gebruikt om top-geheime militaire projecten en hardware (zoals satelliet-onderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken. Zie daarvoor de pagina over Big Bird.

Geplaatst:
comment_689448

Ik snap niet waar al die ophef voor nodig is het is gewoon een militaire basis niks raars aan

en ik denk dat elke militaire basis in de VS net zo beveiligt is als area 51. Dat betekent niet dat ze iets

te verbergen hebben zelfs als ze iets te verbergen hebben dan zal dat gewoon een nieuwe militaire jet ofz zijn.

Geplaatst:
comment_689460
Ik snap niet waar al die ophef voor nodig is het is gewoon een militaire basis niks raars aan

en ik denk dat elke militaire basis in de VS net zo beveiligt is als area 51. Dat betekent niet dat ze iets

te verbergen hebben zelfs als ze iets te verbergen hebben dan zal dat gewoon een nieuwe militaire jet ofz zijn.

Ik kan dit met een mooi antwoord beantwoorden:

Waarom?

Het slaat terug op jou en eerdere post. Vb's:

Waarom heeft men de basis verplaatst?

Waarom stond de basis niet op de kaart?

Waarom....

Vul het zelf maar aan.. Ik denk dat je maar op weinig vragen antwoord kan geven. Dus er kan degelijk wel meer aan de hand zijn. We zijn tenslotte één wereld en we proberen samenwerkingen te verbeteren.

Waarom wordt het dan toch genegeerd en wordt er geheimzinnig over gedaan.

Denk dus eerst even na over je antwoord/mening en beargumenteer het goed.

Geplaatst:
comment_689562

Ik weet niet of ik het moet geloven... de einigste wat ik geloof zijn de mensen die bij zo team werken en die het gaan onderzoeken... Die filmpjes van gewone mensen geloof ik niet :duh:

Bewerkt: door Mister.X

Geplaatst:
comment_689580

Ik kan dit met een mooi antwoord beantwoorden:

Waarom?

Het slaat terug op jou en eerdere post. Vb's:

Waarom heeft men de basis verplaatst?

Waarom stond de basis niet op de kaart?

Waarom....

Vul het zelf maar aan.. Ik denk dat je maar op weinig vragen antwoord kan geven. Dus er kan degelijk wel meer aan de hand zijn. We zijn tenslotte één wereld en we proberen samenwerkingen te verbeteren.

Waarom wordt het dan toch genegeerd en wordt er geheimzinnig over gedaan.

Denk dus eerst even na over je antwoord/mening en beargumenteer het goed.

Ok je hebt goeie standpunten maar het lijkt me sterk dat die vliegende schotels die in de buurt van area 51 worden gesignaleert ( wat toevallig ook nog een plek is waar het leger militaire jets uittest ) volgens mij kan je

je als je daar bent makkelijk van een vliegtuig die ver weg vliegt een schotel maken alleen omdat je op die plek bent. Mischien niet egt een antwoord op jou vraag maar wel een andere tegenstelling

Geplaatst:
comment_689893

Ik heb nog een paar leuke plaatjes van Google Earth. Het heeft natuurlijk niets met aliens te maken, maar is wel een beetje vreemd. Ik denk zelf dat het een soort mikpunten zijn voor bommenwerpers of spionagevliegtuigen. Als er al buitenaards leven is (of is geweest) in dat gebied en dit er iets mee te maken heeft, hadden ze er zeker voor gezorgd dat dit gebied ook gecensureerd is.

a001tfndh1.jpg

Rare driehoek die naar compas-noord wijst (niet het werkelijke noorden)

a002pucc1.jpg

Het midden van de rare driehoek. (het dingetje is +/- 5m lang)

a003cwbgb6.jpg

Circels met gebouwen. (goed kijken, is oud)

a004cwjyb7.jpg

Circel met een jodenster erin (weet niet hoe ik zo'n ding anders moet noemen)

a005patsm4.jpg

Mikpunt

a006coneh2.jpg

Gecensuurde circels (vind je over het hele gebied, maar dit is een hele grote. (800m doorsnede)

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy

Geplaatst:
comment_689905
Nog iets, vlieg met Google Earth naar de coördinaten 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W

Zie je dit symbool? Kijk goed bovenin: een 3

Vlieg nu naar 37 37' 40.95"N 116 50' 50.65"W

Zie je ditzelfde symbool? Kijk nu weer goed bovenin: een 2.

Waar is nummer 1? Dit is allemaal in de buurt van Area 51

a001tfndh1.jpg

Rare driehoek

Deze bedoelde ik hier, dit is #2, er is ook een #3 te vinden bij 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W , en er schijnt ook een #1 te zijn, waar moet je me niet vragen

Bewerkt: door David22

Geplaatst:
comment_689951

Ik heb nog een beetje nieuwe informatie over die driehoeken:

• 2 en 3 liggen 45 Mile van elkaar
  • lengte zijde's = 0,75 Mile

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (noord) 38 8'29.82"N 116 28'28.69"W

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (zuid) 37 9'39.50"N 116 24'16.24"W

Op 37 05'32.55"N 116 20' 47.40"W zie je een plateau met daarom een aantal kraters (het was een oefenterein voor nucleaire wapens). Om al die kraters staan allemaal rondjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.