Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_687745

@Sarcetti, inderdaad, lees even mijn uitleg hieronder, en je weet precies wat je moet doen.

Ik zal het wat vollediger geven.

Je kopieert de muziekbestandjes die je op je psp wil zetten, daarna ga je naar deze computer -> verwisselbare schijf (zie dat op je psp op 'USB-verbinding' klikt, anders zal je pc de psp niet vinden). Nu moet je een mapje genaamd MUSIC maken Let op: het moet met hoofdletters geschreven zijn. Kopieer nu je muziekbestandjes in het mapje MUSIC.

Nog problemen, vraag maar raak :bier: .

Bewerkt: door Jorair

Geplaatst:
  • Auteur
comment_687747
@Sarcetti, inderdaad, lees even mijn uitleg hieronder, en je weet precies wat je moet doen.

Ik zal het wat vollediger geven.

Je kopieert de muziekbestandjes die je op je psp wil zetten, daarna ga je naar deze computer -> verwisselbare schijf (zie dat op je psp op 'USB-verbinding' klikt, anders zal je pc de psp niet vinden). Nu moet je een mapje genaamd MUSIC maken Let op: het moet met hoofdletters geschreven zijn. Kopieer nu je muziekbestandjes in het mapje MUSIC.

Nog problemen, vraag maar raak :bier: .

waar moet je die map plaatsen :in psp - in savedata in...

Bewerkt: door Scarcetti

Geplaatst:
  • Auteur
comment_687756
Gewoon tussen alle andere mapjes, dus niet in de map savegames ofzo.

Klik gewoon op verwisselbare schijf, en maak dan het mapje MUSIC.

en als ik de liedjes in die map zet moet ik nog wachten voor dat da ik de kabel eruittrek?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.