Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60051 B) :lol: wIE WEET DE CODE VOOR DE JETPACK IN GTAVC STUUR EEN E-MAIL NAAR BEDANKT :ph34r: Edit: Tip van de week: Als je CapsLock nog een keer indrukt typ je niet constant van die grote letters Bewerkt: 8 december 200420 jaren door Joriz
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60052 is er niet hiervoor moet je de ultimate trainer downloaden
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60058 kan niet zoals er gezegd wordt: GTA vice city Ultimate trainer kan jemet de Shift toets omhoog ofzo :lol: best lollig
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60061 ja hij heeft gelijk maar aleen gta vc ulti.mata tlijlen v.2 of een ook :o
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60071 ja hij heeft gelijk maar aleen gta vc ulti.mata tlijlen v.2 of een ook :o En nu in het Nederlands Ontopic: Met Lithjoe's ultimate trainer kan je inderdaad vliegen in GTA Vice City. Je kan hem hier downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=1
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60137 Met de jetpack-mode kan je goed naar EasterEggs gaan zoeken, je kan nu toch overal komen. Lekker handig, maar kan je de Jetpack mode niet met alleen een code krijgen?
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60178 dan doe ik het maar helemaal niet, want ik wil absoluut geen trainer hebben.
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60188 dan doe ik het maar helemaal niet, want ik wil absoluut geen trainer hebben. In LithJoe's ultimate trainer kan je zelf instellen welke cheats wel en niet werken. Dit kan je allemaal heel goed instellen. Iedergeval dit is de allerbeste trainer voor GTA die er is (ook die van GTA3 is de beste), dus je moet hem iedergeval effe testen.
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60717 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor...
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61183 Dat moet hij zelf weten! Als hij geen trainers wil! Misschien heeft hij gta vc nog niet 100% uitgespeeld.
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61236 Dat moet hij zelf weten! Als hij geen trainers wil! Misschien heeft hij gta vc nog niet 100% uitgespeeld. ben het met je eens alleeen doe chill aan man :rolleyes:
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61509 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... Je criminal rating gaat ervan omlaag. Dat is het enige nadeel, ik adviseer je dan ook om pas trainers te gebruiken als je het spel hebt uit gespeeld.
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61806 En als je het spel uit wil spelen moet je Criminal Rating minimaal boven nul hebben staan. Als je een trainer installeer of je gaat codes gebruiken gaat je criminal rating ver omlaag. Ik heb het zelfs een keer zover geschopt datie 11000 onder nul stond...
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66073 jetpack auto voer de code in voor vliegende auto´s en pak de rhino en blijf naar achteren schieten ook al ben je aan het vliegen en je kunt hoger dan de zeppelin vliegen mischien vind je hier ook nog een easter egg
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66154 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... Je criminal rating gaat ervan omlaag. Dit is zo met cheats, niet met trainers. Toch raad ik je inderdaad af om trainers te gebruiken wanneer je nog geen 100% hebt en die wel wilt halen, omdat het zonder gewoon veel leuker is. Met een trainer gaat de uitdaging eraf.
B)
:lol:
wIE WEET DE CODE VOOR DE JETPACK IN GTAVC
STUUR EEN E-MAIL NAAR
BEDANKT :ph34r:
Edit:
Tip van de week:
Als je CapsLock nog een keer indrukt typ je niet constant van die grote letters
Bewerkt: door Joriz