Geplaatst: 25 mei 200718 jaren comment_688850 als ik het spel half life 2 speel sluit hij ineens af.. met veel horten en stoten.. en dan krijg ik een venstertje in beeld en daarin staat " internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()" wat betekend dit en wat kan ik er aan doen? alvast bedankt
Geplaatst: 25 mei 200718 jaren comment_688859 als ik het spel half life 2 speel sluit hij ineens af.. met veel horten en stoten.. en dan krijg ik een venstertje in beeld en daarin staat " internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()" wat betekend dit en wat kan ik er aan doen?alvast bedankt Ik denk dat je je videokaart moet updaten. Wat voor videokaart heb je? Om dat te zien; Druk op Start -> Uitvoeren -> typ in: DXDIAG -> tabblad beeldscherm en kijk daar bij videokaart of grafisch of dergelijke.
als ik het spel half life 2 speel sluit hij ineens af.. met veel horten en stoten.. en dan krijg ik een venstertje in beeld en daarin staat " internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()" wat betekend dit en wat kan ik er aan doen?
alvast bedankt