Geplaatst: 25 mei 200718 jaren comment_689385 hoe instaleer ik een trianer voor vice city groetjes iamyourghost
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren Auteur comment_716180 vraag1= hoe kan je teleporteren snap er niks vanvraag2= kan je jezelf ook onzichtbaar maken zoals door muren loopen vraag3= hoe werkt e jetpack functie Flink lange onnodige quote zeg, maar goed: antwoord1: Op 'teleporter' klikken, coördinaten invoeren en op 'write XYZ' klikken antwoord2: nee, niet voor zover ik weet antworod3: kijk bij setup -> Jet Pack (RSHIFT+ I, P, L of O) =maar dan komt er tog een infernus=
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren Auteur comment_716271 vraag1= hoe kan je teleporteren snap er niks vanvraag2= kan je jezelf ook onzichtbaar maken zoals door muren loopen vraag3= hoe werkt e jetpack functie Flink lange onnodige quote zeg, maar goed: antwoord1: Op 'teleporter' klikken, coördinaten invoeren en op 'write XYZ' klikken antwoord2: nee, niet voor zover ik weet antworod3: kijk bij setup -> Jet Pack (RSHIFT+ I, P, L of O) =maar dan komt er tog een infernus= MET CAPSLOCK AAN OF MET DE RECHTSE OF LINKSE SHIFT WANT DER STAAT GEEN JETPACK ON OF WAT DAN OOK DER KOMT NIKS
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_716341 Nee, niet met Caps Lock. RSHIFT betekent natuurlijk rechter shift, vandaar de R. En Jet Pack staat er wel degelijk tussen, echt even goed kijken. (Dubbelposten is trouwens niet toegestaan )
hoe instaleer ik een trianer voor vice city
groetjes iamyourghost