Jump to content
Geplaatst:
comment_60314

Tuned-Peranial (= Vayne) is niet de ontdekker van deze glitch, maar heeft het achteraf toch gewoon gekopieerd. Meer info in de laatste post van dit topic.

De androm is gevonden! het is geen ufo, geen hangglider, nee,... het is een megaplane!

Hoe heb ik hem gevonden:

ik ben al sinds ik het spel heb hard aan het zoeken naar easter eggs. toen ik van de androm. hoorde leek het me het voor de handst liggende dat hij bij een vliegbasis te vinden zou zijn. ik keek dus in mijn Gta strategy guide voor missies die bij vliegvelden ect worden gedaan... ik vond de missie: "Stow-away"

ik ben hier dus mee gaan prutsten en heb de androm uiteindelijk toch gevonden met toeval...

Dit deed ik:

ik deed de "stow-away" missie ongeveer 5 á 6 keer. ik viel met me parachute naar beneden belande op de grote mega garage die je krijgt bij het kopen van de vliegschool. sprong er vanaf en zag ineens op de landings baan een enorm vliegtuig staan.

en jahoor...

nou,.. de mysterieuse androm is solved

34tc5yk.jpg

EDIT:

Kheb er gauw nog wat gemaakt:

24uv6zz.jpg

19cw7gz.jpg

was al een easter egg zoeker, en nu heb ik ff wat skills verdiend :D

Bewerkt: door BrokenTable

• Reacties 123
  • Bezichtigingen 17.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_60397
Dit stond op een andere site, heeft iets met een code te maken. Er boven stond Vehicle Values.

Adromada 250

what do you mean? :blink:

Geplaatst:
comment_60398

Ik snap er ook niks van, maar ik dacht misschien is het een soort code ofzo. Maar dat zal het vast niet zijn.

nog even off-topic, weet iemand wat dit betekend:

Spawn A Andromeda (R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1)

FV05-MJ5J-EYGR9

1QMV-MEU5-REXQ9

De code heb ik al uitgeprobeerd maar die doet het niet.

Bewerkt: door barry

Geplaatst:
  • Auteur
comment_60407
Ik snap er ook niks van, maar ik dacht misschien is het een soort code ofzo. Maar dat zal het vast niet zijn.

nog even off-topic, weet iemand wat dit betekend:

FV05-MJ5J-EYGR9

1QMV-MEU5-REXQ9

De code heb ik al uitgeprobeerd maar die doet het niet.

gelukkig, dacht al,... pff als er ook nog een cheat voor was heb ik al mijn moeite voor nix gedaan :lol:

Bewerkt: door Tuned-perenial

Geplaatst:
comment_60410

dis een action replay code:d

FV05-MJ5J-EYGR9

1QMV-MEU5-REXQ9

En dit is een code uit usa dus deze code werkt alleen op de

usa variant van san andreas

Bewerkt: door ewoud

Geplaatst:
  • Auteur
comment_60411
dis een action replay code:d

FV05-MJ5J-EYGR9

1QMV-MEU5-REXQ9

ja kzie

ik hoop dat hier geen cheat voor is want het is wel leuk om de ondekker te blijven van een ECHTE eastern egg

Geplaatst:
comment_60413

????? Dus het is mogelijk dat als je van een ander kant het vliegveld oprent, springt, valt of whatever er een ander voertuig spawnt? Klint raar, ik houd het voorlopig op de Andromeda :D Daar van weet ik nu dat ie bestaat :lol:

Geplaatst:
comment_60414
????? Dus het is mogelijk dat als je van een ander kant het vliegveld oprent, springt, valt of whatever er een ander voertuig spawnt? Klint raar, ik houd het voorlopig op de Andromeda :D Daar van weet ik nu dat ie bestaat :lol:

Ik snap hem niet echt :huh: ?

Geplaatst:
comment_60415

Off topic

K'vind het overigens wel lekker tegenstrijdig om rond de kerstperiode naar easter eggs te zoeken :lol: :lol:

Geplaatst:
comment_60416

nee ik denk het niet

ik ga die code is invoere in me action replay

Geplaatst:
comment_60418

Hey TunedPerennial ik geloof je wel hoor, daar niet van, maar ik heb die missie nu ook al n paar x opnieuw gedaan en als i keruit spring met me parachute, dan val ik niet op die auto, maar zoals jij al zei, kan ik me niet bewegen en kan dus ook niet de parachite openen...

Enig idee hoe je t hebt geflikt?? Zou je t nog s willen proberen???

Geplaatst:
comment_60425

Um ik heb een klein vermoede dat als je die code intypt op je controller dat je dan dat grote vliegtuig in kan die misschien ergens op een vliegveld staat.Ik weet ut niet mar het kan :D

Edit:barry ik ga dat vanaaf doen eerst ga ik ete

Geplaatst:
comment_60427

Ik heb die code al een paar keer ingedrukt(op de Air Strip) maar hij spwand alleen een Hotring Racer. Een van een Andromada heb ik nog geen spoor gezien.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.