Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689741 Hallo, ik heb 2 vragen, 1, Waar kan ik 3dsmax 9,0 downloaden, of moet je die kopen? 2, Een site met tutorials, waar ze je vanaf punt 0 tot aan het eind helpen. Met een auto voor Gta San Andreas! vriendelijke groeten, GtaSlave Bewerkt: 26 mei 200718 jaren door GtaSlave
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689761 Hallo, ik heb 2 vragen,1, Waar kan ik 3dsmax 9,0 downloaden, of moet je die kopen? 2, Een site met tutorials, waar ze je vanaf punt 0 tot aan het eind helpen. Met een auto voor Gta San Andreas! vriendelijke groeten, GtaSlave 1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. 2. Hier staan een paar links waar een boel tuts staan: >>>Klik<<< (Makkelijk) Dit is het hele forum: >>>Klik<<< Hier staan een boel videotutorials op. Een heleboel verschillende onderwerpen: >>>Klik<<< LOL, Via Google kwam ik op dit: >>>Klik<<< In ieder geval daar staat ook een tut op. Veel succes verder, Youp
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689780 Hallo, ik heb 2 vragen,1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. Klopt niet Je kan ook naar de site van Autodesk gaan en daar de trial downloaden.
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689788 Hallo, ik heb 2 vragen,1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. Klopt niet Je kan ook naar de site van Autodesk gaan en daar de trial downloaden. Ik denk dat hij de officiele versie bedoelt en niet een trial?
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689793 Zou kunnen maar op de trial kun je toch ook alles dus je kan die evengoed downloaden. Het nadeel is dat je hem maar voor 30 dagen kan gebruiken maar als hij verlopen is "koop" je hem toch gewoon of je werkt met iets anders.
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren Auteur comment_689807 Ey, Allemaal dik bedankt en thnx voor die trial ik ga meteen even kijken:) Vriendelijke Groeten, GtaSlave Bewerkt: 26 mei 200718 jaren door GtaSlave
Hallo, ik heb 2 vragen,
1, Waar kan ik 3dsmax 9,0 downloaden, of moet je die kopen?
2, Een site met tutorials, waar ze je vanaf punt 0 tot aan het eind helpen. Met een auto voor Gta San Andreas!
vriendelijke groeten,
GtaSlave
Bewerkt: door GtaSlave