Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689841 jaja de eerste bettle Onderwerp: flat Soort design: flat Size design: maakt niet uit Rendersize: maakt niet uit Textured: nee Animatie: nee Premade: ? Renderer: nee Uiterlijke inlever datum: word besloten als ikeen tegestander heb welk progamma: scetshup >>> Door Wazuup: Moved naar GFX Battles and Contests.<<<
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689900 Offtopic : Gta pilot ik zie dat je niet snapt wat een premade is Eigelijk is het Premade sig. Het betekent een sig dat al eens gemaakt is . Je kan kiezen tussen ja en neen . Zeg je ja dan mag een lid een sig nemen die hij al eens heeft gemaakt Zeg je neen dan moet hij een nieuwe sig maken voor de battle. Greetings .Syfes
Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690470 Dan moet je het er duidelijker in zetten Volgens mij snap je niet wat er in de lijst moet komen staan!
Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690805 De bedoeling van deze battle is dat de deelnemers allebei een flat modelen in het programma Sketchup en hiervan een screen maken. Het model mag niet getextuurd worden. Stemmers kunnen beoordelen op de orginaliteit, vorm, detail etc.
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren Auteur comment_699400 Ik wil wel meedoen!!! ok aangenomen wie eimand de daan aanpassen? (sorry voor de late reactie)
jaja de eerste bettle
Onderwerp: flat
Soort design: flat
Size design: maakt niet uit
Rendersize: maakt niet uit
Textured: nee
Animatie: nee
Premade: ?
Renderer: nee
Uiterlijke inlever datum: word besloten als ikeen tegestander heb
welk progamma: scetshup
>>> Door Wazuup: Moved naar GFX Battles and Contests.<<<